صد جایزه یک میلیون تومانی در انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی صد

غلامرضا احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره صد و کارشناس مجری برنامه از اهدا صد جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان جشنواره قرآنی صد به قید قرعه در پایان ماه رمضان خبر داد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ؛ جشنواره قرآنی صد که با تلاش شبکه رادیویی قرآن و باهدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن کریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به کار نموده است؛ در ایام ماه مبارک رمضان نیز در بخشی از برنامه بر آستان جانان که ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است، همه روزه حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن می‌رود.

این برنامه در بخش بزرگسالان با اجرای مرتضی جوادی و استاد غلامرضا احمدی و کارشناسی استاد بهروز یاری گل با بخش‌های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط کارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفتگو با مخاطبان، گفتگو با اساتید وقاریان قرآن، گفتگو با شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره‌های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه‌ها در خدمت مخاطبان می‌باشد.

جشنواره صد روز پنجشنبه هجدهم فروردین ماه مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان نیز میزبان مخاطبان تلفنی از سرتاسر میهن اسلامی و مخاطبان حاضر در میدان آئینی امام حسین (ع) بود. در بخشی از برنامه استاد احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره صد و کارشناس مجری برنامه از اهدا صد جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان جشنواره قرآنی صد به قید قرعه در پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

استاد بهروز یاریگل نیز بار دیگر بر انس با قرآن کریم در تمام لحظات زندگی خبر داد. همچنین یونس شاهمرادی قاری ممتاز و برتر کشور مهمان بخشی از این برنامه بود که ضمن بیان بیوگرافی قرآنی خود، به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه تحریم پرداخت.

پخش بخش رمضانیه با محوریت مرور خاطرات رمضانی مخاطبان از دیگر بخش‌های جشنواره صد بود.

علاقه مندان بدون محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی، می‌توانند؛ با خواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره نمایند. از شرکت کنندگان دعوت می‌شود؛ جهت نام نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش جشنواره ۱۰۰ پس از تکمیل اطلاعات شخصی نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت…، فایل صوتی خود را بارگزاری نمایند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال نمایند.

ارسال نظر