رمضان مظهر قرب الهی و یکصدایی برای مستضعفین جهان است

حجت الاسلام وحیدی با تاکید بر اهمیت ماه مبارک رمضان در کسب قرب الهی، رحمت گفت:رمضان مظهر مناجات مسلمانان برای سعادت و رفاه همنوعان خود به ویژه یکصدایی برای ملت‌های مظلوم است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اشفاق وحیدی به مناسبت بهار قرآن و ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان در نگاه اسلام و قرآن جایگاه ویژه دارد و انسان‌ها می‌توانند با تعالی روحی و معنوی و پرهیز خوردن و نوشیدن در مدت روزه داری قرب الهی را کسب کنند.

وی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام جهان اسلام، رهبران ملل مسلمان و جوامع اسلامی تبریک گفت و افزود: در ماه مبارک رمضان حتی خواب روزه دار نیز عبادت محسوب می‌شود زیرا در سایر ماه‌های سال ممکن است افراد روزه باشند اما خواب آنها عبادت نیست و نفس کشیدن شخص روزه دار که یک عمل طبیعی است حکم ذکر و تسبیح خداوند را دارد.

وحیدی تاکید کرد که انجام کارهای خیر مانند صدقه و افطاری دادن به یکدیگر از ثواب بالایی برخوردار بوده و افراد بالا دست باید به زیر دستان خود در این ماه رمضان ترحم داشته باشند و چه خوب است با توجه به شرایط کرونایی مردم در کمک‌های مومنانه هر چند به مقدار اندک شرکت کنند.

وی افزود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان منسوب به روز جهانی قدس است و تمام مسلمانان جهان مطابق دستور و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به میدان آمده و رژیم تروریستی و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

امام جمعه ملبورن بر لزوم یک صدایی و انسجام جهان اسلام علیه اسرائیل و مقابله مشترک با عناصر توهین به مقدسات اسلامی تاکید کرد.

ارسال نظر