رئیسی: تدوین سند جامع تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود

رئیس‌جمهور گفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب، تدوین سند جامع تحول این شورا را با جدیت دنبال خواهد کرد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال جدید با اشاره به شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، رویکرد این شورا را در فصل جدید فعالیت و تلاش برای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری از جمله شعار سال دانست و تأکید کرد: با توجه به حکم مقام معظم رهبری انتظار می‌رود شورای عالی انقلاب فرهنگی نهایت تحرک و تدبیر خود را در این راستا به کار گیرد.

رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌هایی که برای تدوین سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شده است، این سند را نقشه راه شورا خواند و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در چارچوب پاسخ به مطالبه رهبر معظم انقلاب، تدوین این سند جامع را دنبال می‌کند.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: عموم جامعه و به ویژه نخبگان و کسانی که دغدغه‌ فرهنگی دارند، از این شورا انتظار اقدامات جامع و خردمندانه دارند.

رئیس‌جمهور در پایان سخنان خود به هدف‌گذاری‌های دولت در زمینه تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود کسب ‌وکارهای دانش‌بنیان افزایش دو برابری پیدا کند و همه فعالیت‌های دیگر در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و نظایر آن نیز علم‌محور و مبتنی بر فناوری‌های روز باشد.

ارسال نظر