رسانه صهیونیستی : اسراییل نفسهای آخر را می کشد، چاره ای جز پایان اشغالگری نداریم

نشریه صهیونیستی هاآرتص با اذعان به اینکه "اسراییل نفسهای آخر را می کشد" نوشت: به نظر می رسد ما با به عنوان سخت ترین ملت در طول تاریخ روبرو هستیم و چاره ای جز اعتراف به حقوق آنان و پایان اشغالگری نداریم.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا. این رسانه در مقاله ای به قلم " آری شبیت " نویسنده مشهور صهیونیستی نوشت: به نظر می رسد به نقطه بی بازگشت رسیده ایم، اسراییل نمی تواند به اشغالگری پایان داده و شهرک سازی را متوقف کند تا درمسیر تحقق صلح پایدار گام بردارد، از طرفی ظاهرا امکان اصلاح تشکیلات صهیونیزم و نجات دموکراسی و جداسازی مردم دراین دولت حاکم وجود ندارد.

با چنین وضعیتی، زندگی دراین سرزمین (تحت حاکمیت این رژیم) و قلم زدن  دراین رسانه و خواندن مطالب آن هم  لذتی ندارد، باید به پیشنهاد دوس ال پیش "روگل الور " برای ترک کشور و رفتن به سرزمینی دیگر گردن نهاد. اگر اسراییلی و یهودی بودن مفهوم اساسی در تعیین هویت افراد ندارد و هر شهروند ما یک پاسپورت خارجی در اختیار دارد، پس دیگر کار تمام است! باید با دوستان خداحافظی کرده و رهسپار فرانسیسکو، برلن یا پاریس شویم! و ازآنجا بآرامی نظاره گر آخرین نفسهای "کشور اسراییل" شویم، سه قدم  به عقب برداریم و غرق شدن "تنها کشور یهودی دموکراتیک"! را تماشا کنیم.

 شاید هم هنوز به نقطه بی بازگشت نرسیده ایم، شاید هنوز فرصت داریم به اشغالگری پایان داده و شهرک سازی را متوقف نموده و دموکراسی را نجات داده و این سرزمین را بین دو کشور (اسراییلی و فلسطینی) تقسیم کنیم.

وی نوشت: باید انگشت در چشم نتانیاهو و لیبرمن کرده و آنها را از هذیان صهیونیستی خود بیدار کنیم و آنها را متوجه کنیم که این ترامپ و کوشنر و باید  باراک اوباما و هیلاری کلینتون نیستند که باید بر این اشغالگری نقطه پایان بگذارند. سازمان ملل و اتحادیه اروپا هم مسئول پایان دادن به شهرک سازی نیستند، تنها مرجعی که می تواند اسراییل را از فروپاشی و اضمحلال نجات دهد اسراییلی ها هستند  که باید با تغییر گفتمان سیاسی خود، به این واقعیت که فسطینی ها در این سرزمین ریشه دارند،   اعتراف کنند. باید اصرار کنیم که دولتمردان ما در پی راه حل سومی باشند تا بتوانیم دراین سرزمین زنده بمانیم.

نویسنده هاآرتص می افزاید: اسراییلی ها از زمان ورود به فلسطین به خوبی، می دانند که ادعای آنها  حاصل دروغ آشکار صهیونیستهاست، دروغی که  دستاویزی برای فریب یهودیان در طول تاریخ شده است. صهیونیستها  با بهره برداری و اغراق  در ادعایی با عنوان هولوکاست " جهانیان را متقاعد کردند که فلسطین "سرزمین موعود" یهودیهاست و معبد آنان در زیر مسجدالاقصی واقع شده است و به این ترتیب گرگی که از گرده مالیات دهندگان امریکایی و اروپایی تغذیه می کرد، به هیولای هسته ای امروز تبدیل شد.

 وی با استناد به باستان شناسان مشهورغربی و یهودی  از جمله اسرائیل فلینشتاین از دانشگاه تل آویو نوشت همه اینها تأیید کرده اند که «معبد نیز یک دروغ و افسانه ای بیش نیست و همه کاوش ها ثابت کرده اند که  معبد مزبورهزاران سال پیش کاملاً ازبین رفته،  این واقعیت به صراحت در بسیاری از منابع یهودی نیز آمده و بسیاری از باستان شناسان غربی بر آن صحه گذاشته اند.

 .باستان شناس بریتانیایی دکتر کاتلین کاپینوس نیز در سال ۱۹۶۸ زمانی که مدیریت کاوش های مدرسه باستان شناسی بریتانیا در اورشلیم را عهده دار بود، پس از انجام کاوشهای باستانی، به دلیل افشای افسانه های "اسرائیل" و نفی وجود معبد سلیمان در زیر مسجدالاقصی  و برباد دادن اسطوره های "اسرائیل" از فلسطین اخراج شد. زیرا وی اعلام کرد: به این نتیجه رسیده که هرگز هیچ اثری از معبد سلیمان دراین مکان وجود نداشته است و آنچه اسرائیلی ها آن را "ساختمان اصطبل سلیمان" معرفی می کنند  اصلاً هیچ ربطی به سلیمان یا اصطبل وی ندارد، بلکه الگوی معماری کاخی است که در بسیاری نقاط درفلسطین ساخته می‌ شده است و این مطالب تنها برای توجیه روایتهای تورات عنوان شده است.

این نویسنده تاکید کرد: نفرین این دروغ دامن اسراییلی ها را گرفته و هر روز  از طریق چاقویی در دستان فلسطینیان ساکن بیت المقدس، الخلیل و نابلسی و یا درهیات سنگهایی در دست کودکان فلسطینی، یا فرمان راننده اتوبوسی در یافا حیفا و عکا، اسراییلی ها را هدف قرار می دهد.

"اسرائیلی ها" می دانند که آینده ای در فلسطین ندارند، زیرا برخلاف آنچه به دروغ عنوان شده بود، این سرزمین بی صاحب نیست،

 نویسنده دیگری نه تنها به حقانیت و وجود مردم فلسطین اعتراف کرده بلکه آنها را مقدم بر «اسرائیلی ها» می داند "گدعون لوی " نویسنده صهیونیست چپگراست که می گوید: به نظر می رسد فلسطینی ها با بقیه مردم دنیا فرق دارند، ما سرزمین آنها را اشغال کردیم و تلاش کردیم جوانان آنها را دچار فساد و مواد مخدر کنیم، گفتیم که چند سالی می گذرد و آنها وطن و سرزمین خود را فراموش می کنند  اما سالها پس از این تصور خام ما، اکنون این جوانان "انتفاضه ۸۷ را به راه انداخته اند. ما آنها را به زندان انداختیم و گفتیم آنها را در زندان تربیت  می کنیم. اما اکنون پس از گذشت سالها با قیام مسلحانه آنان در سال ۲۰۰۰ مواجه شدیم که خشک و تر ما را با موشکهایشان سوزاند،  گفتیم خانه هایشان را خراب می کنیم و سالها محاصره می کنیم ولی  تنها نتیجه محاصره و ویرانی، دیوارسازی و گذاشتن سیم خاردار، این شد که آنها از زیر زمین و تونل به سراغ ما می آیند و تا نفر آخر ما را می کشند، ما با علم و اندیشه به جنگ آنها رفتیم ولی آنها ماهواره "اسرائیلی" (آموس) را تصاحب کردند و امروز ترس و وحشت را به خالنه های تک تک شهروندان ما حاکم کرده اند وپیامهای تهدید آمیز خود را از طریق هک شبکه دو اسرائیل به گوش مردم ما می رسانند.

 در مجموع به نظر می رسد که ما با سخت ترین مردم تاریخ روبرو هستیم لذا چاره ای جز به رسمیت شناختن حقوق آنها و پایان دادن به اشغالگری نداریم.

صهیونیست‌ها از آغاز ماه مبارک رمضان حملات خود به فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن و شهر اشغالی قدس را افزایش داده اند.  

در مقابل، گروه‌های مبارز فلسطینی نیز درباره پیامدهای خطرناک ادامه این حملات صهیونیست‌ها به مردم فلسطین هشدار داده اند.

منابع خبری سه‌ شنبه شب بار دیگر از ادامه درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن خبر دادند که بر اثر آن شماری از آنها زخمی و بازداشت شدند.

صهیونیست سه شنبه شب به شهرک فلسطینی"سنجل" در شمال رام الله یورش بردند که به دنبال آن درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی روی داد.

همچنین در شهر الخلیل نظامیان صهیونیست با پرتاب گاز اشک آور و شلیک گلوله‌های فلزی به فلسطینیان حمله کردند که بر اثر آن ۲ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شدند.

شهرک «الخضر» واقع در جنوب بیت لحم نیز برای سومین شب پیاپی شاهد درگیری میان نظامیان رژیم اشغالگر و جوانان فلسطینی بود.

ارسال نظر