معرفی رییس بنیاد دعبل خزائی مازندران / ۸۰ هزار هیئت مذهبی در کشور داریم

در جلسه شورای خدمات بنیاد دعبل مطرح شد؛مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ولایت و احیای امر اهل بیت (ع) نعمت واقعی محسوب می شود، گفت: باید همواره در مسیر ولایت خدمت کنیم.

به گزارش خبرنگار عاشورانیوز ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در جلسه شورای خدمات بنیاد دعبل خزایی در استان با بیان اینکه نعمت ولایت و احیای امر اهل بیت نعمات اصلی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: باید همواره در این عرصه باشیم و خدمت رسانی کنیم.

وی استمرار در این مسیر و سپاسگزاری از خداوند را مسئله مهم برشمرد و گفت: باید هموار در مسیر اهل بیت و راه خدمت به مردم باشیم.

حمید بهرامی مدیر عامل بنیاد دعبل خزایی کشور با تقدیر از تلاش‌های محمد محسن زاده شاعر آئینی و مداح پیشکسوت استان افزود: بنیاد دعبل یک فضایی در حوزه فرهنگی و شبکه سازی ایجاد کرده است و حمایت از هیئات از جمله برنامه‌ها است.

وی شمار مداحان را ۹۰ هزار نفر و تعداد هیئات را ۸۰ هزار هیئت ذکر کرد و گفت: در دوران کرونا اعتماد مردم به هیئات بیشتر شده است و هیئات نیز همواره در کنار مردم بوده است.

وی با تفاهمنامه با وزارت تعاون اشاره و اضافه کرد: برای ارائه تسهیلات به هیئات، تفاهمنامه با وزارت تعاون منعقد شد تا هیئت‌هایی که شغل ندارند برای بیمه آنها پیگیری صورت گیرد.

در این جلسه از زحمات چندین ساله محمد محسن زاده شاعر آئینی و مداح پیشکسوت استان تقدیر و طی حکمی محمود نقویان به عنوان رئیس بنیاد دعبل خزایی استان معرفی شد./ ۱۰۱۹۲۷۲/

ارسال نظر