حوزه/ مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی همچون گام نخست در جایگاه اصیل‌ترین پایگاه مردمی علاوه بر انسجام‌بخشی به خدمات دینی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، امنیت سخت و نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین خواهند کرد و برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی هوشمند و نگرش عالمانه داریم.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس طی بیانیه‌ای بر اهمیت توجه به ظرفیت مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسجد سنگر است، سنگرها راحفظ کنید.  امام خمینی(ره)

نقش بی‌بدلیل مساجد در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران بر کسی پوشیده نیست و بعد از پیروزی انقلاب نیز مساجد در هشت سال دفاع مقدس رسالت خود را در پرورش نیروی انسانی، آموزش، ساماندهی، اعزام به جبهه‌ها و پشتیبانی رزمندگان اسلام و امنیت داخلی و کمک به آسیب‌دیدگان از جنگ، حضور حماسی در مراسم تشییع شهدا، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از جانبازان و ایثارگران، به‌صورت شایسته‌ای ایفا کردند.

مساجد در گام دوم انقلاب اسلامی همچون گام نخست در جایگاه اصیل‌ترین پایگاه مردمی علاوه بر انسجام‌بخشی به خدمات دینی و مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، امنیت سخت و نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضمین خواهند کرد و تحقق این امر مهم  مستلزم اطاعت محض از هدایت‌ها و رهنمودهای ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری از یک سو و حضور مردم شریف و جوانان مؤمن و انقلابی و تدابیر ائمه محترم جماعات و کارگزاران مساجد، دستیابی به مساجد تراز انقلاب اسلام را محقق خواهد ساخت و برای دستیابی به این امورمهم نگرشی عالمانه و برنامه‌ریزی هوشمند مورد نیاز است که این مرکز در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد. به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی.


 

ارسال نظر