ارسال دستبندهای چوبی باشعار«حب الحسین یجمعنا» برای کاروان اروپا

اصفهان - مدیر گروه پویش مردمی ندای ظهور گفت: دستبندهای چوبی منقش به شعار «حب الحسین یجمعنا» به دو زبان عربی و انگلیسی برای توزیع در کاروان اروپایی ترویج فرهنگ اربعین از اصفهان ارسال شد.

 به گزارش عاشورا به نقل از مهر هاجر استکی در گفت‌وگو با خبرنگاربا بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در سال جاری همایش بزرگ پیاده روی اربعین برگزار نمی‌شود، اظهار داشت: بر این اساس سازمان‌های مردم نهاد در سطح بین‌المللی عزم خود را جزم کرده تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی مردم جهان را با سیره امام حسین (ع) آشنا کنند.

وی با بیان اینکه بر این اساس کاروانی در سطح اروپا راه‌اندازی شده که با برگزاری نمایشگاه، نشان دادن عکس و پخش کلیپ در راستای توسعه فرهنگ عاشورایی در جهان گام بردارد، افزود: هدف از آغاز به کار این کاروان دوباره زنده کردن شعار «حب الحسین یجمعنا» است.

مدیر گروه پویش مردمی ندای ظهور با بیان اینکه هزینه این کاروان از محل هزینه سفر بازماندگان اربعین امسال تأمین خواهد شد، اضافه کرد: در این زمینه در شهر اصفهان نیز توسط پویش مردمی ندای ظهور طراحی و ساخت دستبندهای چوبی منقش به شعار «حب الحسین یجمعنا» به دو زبان انگلیسی و عربی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حدود عدد از این دست بندها تهیه و برای این کاروان ارسال شده است، تصریح کرد: این اقدام نمادین می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین تأثیر بسزایی داشته باشد

 

ارسال نظر