سیزده آبان مظهر نفی استکبار است / ما نباید به دشمن اطمینان کنیم

نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: سیزده آبان مظهر نفی استکبار است و ما نباید تحت هیچ عنوانی به دشمن اطمینان کنیم

به گزارش  تیتر عاشورا به نقل ازخبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،آیین افتتاحیه طرح جهادی مرور و آموزش احکام ضروری اسلام ویژه کارکنان پایور، پیمانی و وظیفه ناجا صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، ائمه جمعه شهرستان ورامین و قرچک، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و فرماندهان انتظامی در سالن کوثر نیروی انتظامی شرق استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر سید علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، در این مراسم با تبریک ولادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام گفت:اولیا الهی مثل ما بشر هستند اما به آنها وحی و خطاب می شد و پیامبر اکرم (ص) که خاتم الانبیاء می باشند، نکته وصل بشریت است.

وی ادامه داد: پیامبر (ص) آنقدر خوب بودند که هر چه که لازم بود برای رهایی از آتش دوزخ و هدایت به بهشت انجام دادند و هر چه امر و نهی کرد تامین کننده سعادت بشریت بوده و هست.

حجه الاسلام ادیانی با اشاره به مناسبت بزرگ یوم الله 13آبان تصریح کرد: 13 آبان مظهر نفی استکبار است و ما نباید تحت هیچ عنوانی به دشمن اطمینان کنیم و پیامبر(ص) که الگوی همه مسلمانان هستند مظهر رحمت برای دوستان و درمقابل مشرکین، «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفار» بودند که این حجت بزرگی برای همه است که کافران بیعت گران خوبی نیستند.

نماینده ولی فقیه در ناجا بیان داشت: در ابعاد فردی سازنده تر از نماز برای انسان نداریم، اگر نماز در زنگی کمرنگ شود، انواع شهوات ها بر ما غلبه خواهند کرد، در محیط های اجتماعی مهم مسائل تربیتی(فرهنگی،پرورشی و تربیتی) است و مجموعه نیروی انتظامی باید با روحانیون ارتباط بگیرند تا تاثیرات اعتقادی و دینی این عزیزان در ناجا بیشتر گردد و طرح  طرح جهادی مرور و آموزش احکام ضروری اسلام که امروز در منطقه شما افتتاح می گردد، برای همین موضوع است  که البته چون این طرح در ابتدای مسیر است، شاید معایبی داشته باشد که ما امیدواریم بتوانیم با کمک همه محسنات آن را بیشتر کنیم.

وی با توصیه به کارکنان خانواده بزرگ ناجا در انس گرفتن به قرآن و سایر ادعیه الهی گفت: انتظار این است کارکنان محترم ناجا با قرآن، مفاتیح و ادعیه انس بیشتری بگیرند تا فضای دل و زبانشان الهی گردد، خداوند به انسان ولایت تکوینی و تشریحی داده و هیچ بشری بجز اولیاء الهی از آن آگاه نیست و به همین دلیل مسیر سعادت در اطاعت از این بزرگوران است.

حجه الاسلام ادیانی ادامه داد: هیچ برنامه ای برای کارهای عقیدتی اجباری نیست و تا من هستم به اینگونه است و خود فرد باید غصه بخورد که چرا در کار فرهنگی حضور نداشتم و عقیده دارم که ما باید بسوی عزیزان برویم و هدف این دوره پرداختن بیشتر به مسائل خانوادگی و مشکلات آن است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با نگاه دلسوزانه به کارکنان و معیشت آنها تصریح کرد: بیش از شما به مشکلات اقتصادی مردم و کارکنان ناجا واقف هستم اما تردیدی نیست که در این جنگ نابرابر ما پیروز خواهیم شد.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی در پایان با تقدیر از نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی بیان کرد:  مردم ورامین جزو پیشتازان خط مبارزه با استبداد هستند و بدانیم وقتی استبداد نابود شد  استکبار هم نابود خواهد شد.

 


 

ارسال نظر