وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» برگزار می‌شود

مؤسسه عهد همدلی(مجمع تشکل های مهدوی استان خراسان رضوی) به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در فضای مجازی برگزار می کند

 به گزارش تیتر عاشورا به نقل از حوزه علی رجبی، دبیر هیئت امنای مؤسسه عهد همدلی در گفت و گو با خبرنگار ، از برگزاری وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: این کنفرانس به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول و به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: تبیین نگاه سایر ادیان به فضای آخرالزمانی و منجی گرایانه جهان معاصر، تبیین نقش ایران اسلامی و تحولات اخیر منطقه در زمینه سازی ظهور و اطلاع از آخرین نظرات و نگاه ها در حوزه منجی گرایی آخرالزمان از جمله محورهای این وبینار خواهد بود.

دبیر هیئت امنای مؤسسه عهد همدلی ادامه داد: حجت الاسلام مسعود پورسید آقایی مدیر موسسه آینده روشن قم، حجت الاسلام محمدشجاعی مدیر مؤسسه منتظران منجی، شیخ یوسف الناصری دبیر کل النجباء عراق و شیخ عمران حسین اندیشمند مقیم آمریکا از جمله سخنرانان این وبینار هستند.

وی بیان داشت: وبینار بین‌المللی «جهان در افق ظهور» به صورت مجازی ساعت ۹ تا ۱۳ روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه سال جاری در محیط اسکای روم برگزار می شود.

 
  •  

 

ارسال نظر