نگرانی از گسترش فرونشست خیابان ولیعصر «پلدختر» با آغاز بارش‌ها

معاون برنامه‌ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر گفت: نگرانی در مورد گسترش فرونشست کانال خیابان ولیعصر پلدختر جدی است.

به گزارش عاشورا، شامگاه یک شنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر اظهار داشت: کانال ولی عصر (عج) شهر پلدختر که در بارندگی های هفته گذشته با فرو نشست، ساکنان را با مشکلات زیادی از نظر تردد عابران و وسایل نقلیه مواجه ساخته با وجود این بارندگی ها پر از آب شده و خطرات بیشتری دارد.

وی افزود: مشکلات ناشی از سیل گذشته که یک بخش آن مربوط به فرو نشست کانال خیابان ولی عصر(عج) شهر پلدختر است، با مشخصات کامل به معاونت عمرانی استانداری لرستان گزارش شده است.

معاون برنامه ریزی و امور هماهنگی عمرانی فرمانداری پلدختر با بیان این که نگرانی در مورد گسترش فرونشست کانال فرو ریخته خیابان ولی عصر جدی است، گفت: افزایش دامنه گستردگی این کانال محور ترانزیتی پلدختر- خرم آباد و پلدختر- اندیمشک را در معرض خطر قرار می دهد و منجر به مسدود شدن این محورها می شود که بهسازی آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

امرایی افزود: بنابراین کانال فروریخته خیابان ولی عصر (عج) شهر پلدختر مشکلی جدی برای همه است و تلاش در جهت تسریع در رفع این مشکل از سوی فرمانداری ادامه دارد.

 

ارسال نظر