توسط 40 هزار دانش‌آموز مازندرانی

طومار بیانیه گام دوم انقلاب امضا شد+ تصاویر

طومار بیانیه گام دوم انقلاب امضا شد+ تصاویر

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا در زمینه حمایت و تبیین از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری طوماری را تهیه کرد که توسط دانش‌آموزان مازندرانی با 40 هزار امضا به تایید رسیده است.

 

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس


محمد جعفری اظهار کرد: سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران در زمینه حمایت و تبیین از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نسبت به تهیه طومار و امضای آن توسط دانش‌آموزان سراسر استان اقدام کرده است.

وی افزود: در بحث تدوین گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری بسیج دانش‌آموزی استان در این عرصه پیشگام شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه 600 مدرسه پیشگام در تمام شهرستان‌های مازندران درگیر این برنامه شدند، اضافه کرد: در مراسم صبحگاه مدارس بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب قرائت شد که با ندای لبیک یا خامنه‌ای توسط دانش‌آموزان بسیجی همراه شده است.

جعفری بیان کرد: طوماری از همراهی و بیعت مجدد دانش‌آموزان بسیجی با مقام معظم رهبری تهیه شد و دانش‌آموزان بسیجی سراسر مازندران آمادگی خود را برای انجام فرامین رهبری در گام دوم انقلاب اعلام کردند.

وی افزود: این طومار در حدود 600 مدرسه پیشگام در سراسر مازندران با حدود 40 هزار امضای دانش‌آموزان بسیجی همراه بود که تعدادی از این طومارها در میدان امام ساری به نمایش گذاشته شده است.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران  با اشاره به استقبال بسیار کم‌نظیر و خوب در این زمینه، تصریح کرد: همراهی دانش‌‌آموزان نوید موفقیت را در انجام فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که انشاءالله به سمت تمدن‌سازی خواهیم رفت و نتیجه و ثمره آن ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد بود، می‌دهد.

جعفری با اعلام اینکه دانش‌آموزان بسیجی سراسر مازندران که محور انجام برنامه و ماموریت فرامین مقام معظم رهبری هستند اعلام آمادگی کامل در این زمینه دارند، گفت: می‌توان امیدوار بود که انشاءالله این نسل از انقلاب اسلامی سرفصل جدید و نویی را آغاز خواهند کرد که بتوانند کمک کار در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی و انجام دهنده فرامین مقام معظم رهبری باشند.

 

ارسال نظر