گردهمایی نغمه‌سرایان اهل سنت در هرمزگان/ سردار معروفی: شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبی است

معاون هماهنگ کننده‌ سازمان بسیج با بیان اینکه شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبیِ جهان اسلام است گفت: ما با اهل‌سنت به حدی اشتراک داریم که اگر بر آن‌ها تمرکز کنیم هیچ جایی برای بحث نخواهد ماند چنانچه طبق باور شهید سلیمانی با وحدت می‌توان قدرت نرم برای مسلمین تولید کرد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، چهارمین همایش نغمه‌سرایان اهل سنت کشور همزمان با مبعث پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) در استان هرمزگان، شهر بندرعباس برگزار شد.

ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور در خصوص اهداف برگزاری و اجرای این همایش افزود: این همایش با هدف جامه عمل پوشاندن به دستورات دین مبین اسلام و روایت نورانی اهل‌بیت علیهم‌السلام و فرامین و تدابیر رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز در خصوص حفظ وحدت امت اسلامی، وحدت آفرینی بین شیعه و سنی، شناسایی ظرفیت عظیم و گروه‌های مدیحه‌سرای اهل سنت و همچنین مبارزه با جریان‌های وحدت شکن برگزار شد.

ارجونی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش ۲ روزه می‌توان به همایش مولودی‌خوانی، نغمه‌سرایی و کارگاه آموزشی با موضوع جنگ نرم دشمن شناسی و بصیرت افزایی اشاره کرد.

شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده‌ سازمان بسیج مستضعفین، در این همایش گفت: بعثت بزرگترین حدوث تاریخی است که برای سعادت بشری انجام شده و پیامبر با ورودشان به مدینه منوره و تشکیل حکومت اسلامی، اسلام را منتشر کردند و برای تقویت آن از بین انصار و مهاجرین نیروی تحت عنوان بسیج ایجاد کردند تا بقای نهضت حفظ شود.

وی افزود: امام عظیم الشان ما بعد از ۱۴۰۰ سال حدوث آفریدند و پیامبرگونه اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کردند، چرا که در فلسطین بیشترین کسانی که به اهالی غزه ظلم کردند هم‌کیشان و هم‌مذهبان آن‌ها بودند اما امام راهی را ایجاد کرد که شهید سلیمانی که یک شیعه است بیشترین دفاع را از فلسطین داشته باشد.

 راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عملیات والفجر دیگری بود

معروفی، با اشاره به حماسه ۲۲ بهمن، عنوان‌کرد: در عملیات والفجر ۸ دنیا را متحیر کردیم و امسال نیز با رمز مبارک یا امیرالمؤمنین (ع) ملت بزرگ ایران والفجر دیگری را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن رقم زدند و مجدداً دنیا را متحیر کردند.

معاون هماهنگ کننده‌ سازمان بسیج مستضعفین، بیان‌کرد: هر قوم و ملتی را با عقبه‌ آن می‌سنجند، همه‌ ملت ایران دل در گرو اهل سنت دارند و آن‌هایی که می‌گویند اهل سنت ارادت به اهل‌بیت (ع) ندارند، اهل سنت را نشناخته‌اند؛ آن‌ها اهل‌بیت (ع) را دوست دارند و تنها نحوه‌ ابرازشان متفاوت است‌.

در دفاع ۸ ساله همه اقوام و مذاهب سهیم هستند

وی با بیان اینکه دشمن پروژه‌ انشقاق در قومیت‌ها را در دستورکار دارد، ابرازداشت: انقلاب اسلامی توسط یک قوم و یک مذهب به پیروزی نرسید، تمام اقوام به دعوت امام لبیک گفتند و انقلاب را به پیروزی رساندند و در جنگ قومیت‌ها که یک نمونه از آن در کردستان ایجاد شد مردم ۲۰ ماه از تمامیت خود دفاع کردند و دشمنان را بیرون کردند.

معروفی با اشاره به دوران دفاع مقدس، اظهارداشت: در دفاع ۸ ساله همه اقوام و مذاهب سهیم هستند و بیشترین شهدای زن، مربوط به کردستان است در کردستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، تعداد زیادی شهید از اهل‌سنت تقدیم شده است.

در فتنه‌ اخیر ملت با هوشمندی فتنه‌ها را کنار زدند

معاون هماهنگ کننده‌ سازمان بسیج مستضعفین تأکید‌ کرد: دشمن شهید سلیمانی را شهید کرد و یک قلب را از کار انداخت اما قلب ۸۰ میلیون ایرانی قلب شهید سلیمانی شد و ۲۵ میلیون نفر زیر تابوت شهید سلیمانی زجه زدند و این حماسه را نیز تمام اقوام و مذاهب خلق کردند و در فتنه‌ اخیر نیز همین ملت با هوشمندی فتنه‌ها را کنار زدند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی بزرگترین شخصیت تقریبیِ جهان اسلام است افزود: ما با اهل‌سنت به حدی اشتراکات داریم که اگر بر آن‌ها تمرکز کنیم هیچ جایی برای بحث نخواهد ماند چنانچه طبق باور شهید سلیمانی با وحدت می‌توان قدرت نرم برای مسلمین تولید کرد که این یک قاعده‌ مسلم است.

پایان پیام/

 

ارسال نظر