شورای نگهبان برخی از ایرادات دولت به بودجه ۱۴۰۰ را اصلاح کرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: دقیق نمی‌دانم ایرادات دولت به بودجه تصویب شده در مجلس چه تعداد بوده اما برخی از این ایرادات توسط شورای نگهبان به مجلس ارسال و اصلاح شده است.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری مهر : مجلس شورای اسلامی پس از پایان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰، آن را به شورای نگهبان ارسال کرد و شورای نگهبان نیز ایرادات گسترده‌ای از مصوبه مجلس گرفت و لایحه را جهت رفع ایرادات به مجلس ارجاع داد.

پس از رفع ایرادات، شورای نگهبان باز هم اعلام کرد ۱۱ ایراد همچنان باقی مانده است و این مساله موجب شد نمایندگان مجلس برای دومین بار نسبت به رفع ایرادات مطرح شده توسط شورای نگهبان اقدام کنند. در نهایت شورای نگهبان پس از بررسی‌های فشرده، لایحه بودجه را شب گذشته (چهارشنبه) تائید نهایی کرد.

در این میان، دولتمردان که از ابتدای تقدیم بودجه تا روز تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، چالش‌ها و اختلافات متعددی با نمایندگان داشتند، نظرات و ایرادات خود نسبت به مصوبه مجلس را به شورای نگهبان ارائه دادند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ارائه ایرادات بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ در مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان خبر داد و گفت: «دقیق نمی‌دانم ایرادات دولت به بودجه تصویب شده در مجلس چه تعداد بوده اما برخی از این ایرادات توسط شورای نگهبان به مجلس ارسال و اصلاح شده است.»

 

ارسال نظر