آیت‌الله سیستانی بر حمایت قاطع از ملت فلسطین تأکید کرد

مرجعیت عالی‌قدر شیعیان در عراق با اشاره به مقاومت شجاعانه مردم فلسطین، بر حمایت قاطع از آنان تأکید کرد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، دفتر آیت‌الله سید علی سیستانی مرجعیت‌ عالی‌قدر شیعیان در عراق، امروز (چهارشنبه)، بیانیه‌ای در ارتباط با درگیری‌های جاری در فلسطین اشغالی صادر کرد.

مطابق با بیانیه‌ منتشر شده در وبگاه دفتر آیت‌الله سیستانی، متن بیانیه مذکور بدین شرح است: «بسم‌ الله الرحمن الرحیم. مرجعیت دینی-بار دیگر- بر حمایت قاطع خود از ملت سربلند فلسطین در مقاومت دلیرانه‌شان در برابر اشغالگران تأکید می‌کند؛ اشغالگرانی که سعی دارند بخش‌های بیشتری از سرزمین فلسطین را تصرف کنند و ملت فلسطین را از بخش‌های دیگر قدس شریف بکوچانند. مرجعیت دینی از ملت‌های آزاده می‌خواهد که برای بازپس‌گیری حقوق‌ سلب‌شده‌شان آنان را یاری و از ایشان حمایت کنند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «درگیری‌های شدیدی که در ساحت مسجدالاقصی و دیگر اراضی اشغالی در این روزها مشاهده شد، بی‌شک، بیانگر میزان استواری فلسطینیان در رویارویی با اشغالگران ستمگر و تجاوزهای مستمر آنان است و [از طرفی، نشان می‌دهد] که [ملت فلسطین] از سرزمین‌های غصب‌شده‌شان کوتاه نمی‌آیند هرچند که جانفشانی در این مسیر بسیار باشد».

آیت‌الله سیستانی در پایان اضافه کرد: «از خداوند متعال می‌خواهیم که آنان را یاری کند و پیروزی خود را با ایشان همراه گرداند. پیروزی جز از جانب خداوند عزیز و حکیم میسر نمی‌شود».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو در پی تجاوز نظامیان صهیونیست و ساکنان فلسطین اشغالی به مسجدالاقصی آغاز شد و همچنان تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر