بازداشت آخرین اسرای عملیات الجلبوع/آماده باش ارتش اسرائیل از ترس اقدام مقاومت

نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان حمله نظامیان این رژیم به شهر جنین دو اسیر فلسطینی باقی مانده از میان ۶ اسیری که در یک عملیات هالیوودی از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند، دستگیر کردند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه أیهم کممجی ومناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی باقیمانده از اسرای عملیات جلبوع را در محله جنین بازداشت کردند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که کممجی و نفیعات در نتیجه عملیات امنیتی اسرائیل در جنین دستگیر شدند.

بر اساس گزارش‌ها ، نیروهای اسرائیلی خانه‌ای در جنین را محاصره کردند و از همه افراد داخل آن خواستند تا ساختمان را ترک کنند که به دستگیری این دو اسیر منجر شد.

منابع عبری گزارش دادند سربازان اسرائیلی همچنین دو تن از دستیاران زندانیان را دستگیر کردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند اعضای گروه‌های مقاومت سعی در مقابله با صهیونیست‌ها در جنین داشتند و درگیری مسلحانه‌ای میان  دو طرف شروع کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی پس از دستگیری دو زندانی فلسطینی باقی مانده از عملیات جلبوع، از ترس اقدام احتمالی مقاومت سامانه‌های "گنبد آهنین" را به حالت آماده باش درآورد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز از آغاز آماده باش برای هرگونه حمله موشکی از نوار غزه پس از اتمام عملیات دستگیری شش زندانی فراری از جلبوع خبر داد.

بامداد دوشنبه ششم سپتامبر ۶ زندانی فلسطینی از زندان امنیتی جلبوع به شیوه‌ای هالیوودی و از طریق حفر یک تونل فرار کردند. مقامات اسرائیلی بعداً ۴ تن از این اسرا را بازداشت کردند و در نهایت بعد از دو هفته تلاش و جستجوی شبانه‌روزی دو اسیر فلسطنی باقیمانده نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر