خیزش عمومی اجابت «هل من ناصر» ثارالله برای اشاعه معروف+تصاویر

بعد از راه‌اندازی پویش «#هل_من_ناصر» همزمان با ماه عزای حسینی، عاشقان حسینی با اجابت این درخواست به ترویج معروف‌ها در قالب‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی پرداختند.

به گزارش عاشورا به نقل از  خبرگزاری فارس، هدف از برگزاری پویش بزرگ «#هل_من_ناصر»، گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ترویج حقایق حماسه حسینی و دعوت عموم جامعه به همراهی با حضرت اباعبدالله (ع) در تعظیم شعائر الهی و انجام وظایف دینی است.

به همین منظور در فضای مجازی برخی از عاشقان حسینی با در دست داشتن آرم این پویش در هیأت،‌ امکان مذهبی مانند حرم حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران خود را ملزم به اشاعه معروف در جامعه اسلامی دانستند.

به گزارش فارس، در این پویش سهم هر نفر، معرفی، مدح و یا ارتکاب یک معروف و مذموم شمردن، برائت و یا ترک یک منکر یا ناهنجار شرعی یا اجتماعی نزد خود، خانواده، محله، منطقه یا شهر در راستای حسینی شدن و لبیک به ندای امام حسین (ع) است که هر فرد می‌تواند با فرستادن یک یا چند فایل در قالب‌های عکس، جمله کوتاه،‌ کلیپ، کوتاه نوشته، تیزر و خاطره لبیک گفته و ضمن پیوستن به پویش هل من ناصر، محتوای ارسالی او در منظر تمامی همراهان پویش قرار گیرد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در فضای مجازی با جستجوی هشتگ #هل_من_ناصر به تولیدات این پویش دسترسی پیدا کرده و با انتشار آن در نشر معارف ناب دینی و ارزش‌های بلند حماسه حسینی سهیم شوند و علاوه بر آن تولیدات، پیشنهادها و سؤالات خود را از طریق نشانی اینترنتی www.halmennaser.ir ارسال کنند. در پایان نیز به پنج نفر از بهترین محتواهای ارسال شده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

آنچه در ادامه می‌آید تصاویری از لبیک عاشقان حسینی به این پویش است که در قاب نقره‌ای جا گرفته است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر