آمادگی امنیتی و خدماتی و بهداشتی عراق برای مراسم اربعین حسینی

فرماندهان حشد شعبی و فرماندهان امنیتی عراق در نشستی آمادگی امنیتی و خدماتی و بهداشتی را برای مراسم اربعین حسینی بررسی کردند

به گزارش عاشورا، پایگاه رسانه ای حشد شعبی اعلام کرد: فرماندهان حشد شعبی و امنیتی عراق نشست امنیتی را به ریاست «علی الحمدانی» استاندار بابل و فرماندهی عملیات فرات مرکزی برای حشد شعبی و با حضور «لؤی الزاملی» مدیر هیئت حشد شعبی در بابل و «علی الهاشمی» فرمانده عملیات کربلا و مدیران اداره های خدماتی به منظور آمادگی برای استقبال از زایران اباعبدالله الحسین(ع) در مقر فرماندهی پلیس بابل برگزار کردند.

این پایگاه اعلام کرد: محورهای این نشست درباره تامین امنیت جاده زایران و ارایه خدمات به آنها و ساماندهی تدابیر پیشگیرانه در سایه شیوع ویروس کرونا بوده است.

«علی الحمدانی» فرماندهی عملیات فرات مرکزی برای حشد شعبی اعلام کرد: نیروهای حشد شعبی و ارتش و پلیس عملیات پیشگیرانه ای را در مناطق کتفی الرزازة به سمت الصحراء و منطقه البحیرات در جرف النصر درچارچوب حفاظت از مراسم اربعین حسینی انجام دادند.

الحمدانی افزود: مناطق کتفی النهر و جرف النصر با مشارکت فرماندهی عملیات الانبار به طور کامل مورد بازرسی و تفتیش قرار گرفت. منطقه البحیرات نیز به طور کامل بازرسی شد.

وی ادامه داد: این عملیات باهدف ایجاد امنیت در مناطق الرخوة در شمال بابل و بخش های دیگر انجام شد. نیروهای حشد شعبی و ارتش به طور مستمر برای ایجاد امنیت در مراسم اربعین این مناطق را تحت کنترل خواهند داشت.

 

 

 

ارسال نظر