جانشین فرمانده‌کل سپاه: توانمندی‌های سپاه هرروز زیادتر و شگرف‌تر می‌شود/ ‌به کابوس استکبار جهانی تبدیل شده‌ایم

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های سپاه هرروز زیادتر و شگرف‌تر می‌شود، گفت: قابلیت‌های سپاه به کابوس استکبار جهانی تبدیل شده است و این دستاورد ملی به‌هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری تسنیم : سردار علی فدوی در آیین افتتاح همزمان 445 طرح عمرانی و خدماتی سپاه استان اردبیل در مشگین‌شهر با بیان اینکه عزت و عظمت ایران اسلامی و توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرروز زیادتر و شگرف‌تر شده است، اظهار داشت: ‌این مهم موجب خواری و زبونی دشمنان شده که این تحقق همان وعده الهی است.

وی با ابراز اینکه قابلیت‌های سپاه به کابوس استکبار جهانی تبدیل شده است و این دستاورد ملی به‌هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست، افزود:‌ با توجه به این که شعار سپاه خدمت بی‌منت به مردم است، خدمات انجام‌یافته در استان اردبیل شایسته قدردانی است.

فدوی با یادآوری اینکه "امسال در حالی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که پیروزی‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و عرصه‌های گوناگون را شاهدیم و این در سایه الطاف الهی است"، تصریح کرد:‌ آمریکا در طول 42 سال گذشته توطئه‌ها و اقدامات بسیاری ‌علیه ایران اسلامی انجام داد‌ ولی نتوانسته است کاری از پیش ببرد و هیچ پیروزی در طول 42 سال گذشته برای این کشور رقم نخورده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با تصریح به اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش در این چهل و دو سال، هرچه در توان داشتند علیه انقلاب اسلامی به‌کار بستند، تأکید کرد: امدادهای الهی کنار عمل به تکلیف باعث شد مردم ایران اسلامی بر دشمنان پیروز شوند و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به‌ویژه 610 شهید شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: شهرستان مرادلو با تقدیم 66 شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشت.

وی ادامه داد: شهرستان مشگین‌شهر دارای ذخایر معنوی گرانبهایی همچون آیت الله مشگینی است و این توفیق بزرگی برای مردم منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی دستگیری نیروهای آمریکایی به‌دست رزمندگان ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام خباثت مکر کرد ولی وعده الهی نصیب ملت ایران شد و در برابر مکر دشمنان، خداوند نیز بر آنها مکر کرد و آنها را گرفتار رزمندگان اسلام کرد و این از امدادهای غیبی بود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ابزارهای مادی و دنیوی تعیین‌کننده نیست، اضافه کرد: اراده الهی در همه حال و شرایط تعیین‌کننده است.

فدوی با تصریح به اینکه آمریکا، شیطان بزرگ و مجسمه شرارت در جهان است، گفت: این دولت مستکبر سر سوزنی خیر ندارد و هرچه در سر دارد شرّ است.

وی اهمیت عمل به تکلیف را یادآور شد و گفت: طبق قاعده الهی هر وقت ملتی بر این قاعده و اصول حرکت کند مستحق دریافت امدادهای الهی خواهد  بود.

جانشین فرمانده‌کل سپاه درباره راه‌حل رفع مشکلات فعلی کشور به‌ویژه مشکلات اقتصادی نیز گفت: اقتصاد مقاومتی گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر