تأخیر در انتخابات ممنوع! سردبیر فارس‌من: تجربه برگزاری زیر بمباران و جنگ را هم داشتیم

«عزم ملی برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر» عنوان کارزاری است که در فارس من به ثبت رسیده و قریب به ۹هزار حامی پیدا کرده است، حامیانی که عمدتا از جنس جوانان و فعالان اجتماعی هستند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، «عزم ملی برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر» عنوان کارزاری است که در فارس من به ثبت رسیده و قریب به  ۹هزار حامی پیدا کرده است، حامیانی که  عمدتا از جنس جوانان  و فعالان اجتماعی هستند و بر لزوم برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در موعد مقرر تأکید می‌کنند.

فاطمه قاسمی ایجاد کننده این پویش در فارس من در این رابطه عنوان کرد: کرونا بر تمامی فعالیت های اجتماعی اثرگذار بوده  و برخی کشورها انتخابات  را حتی به صورت الکترونیکی و پستی برگزار کردند اما  آنچه مهم است  زنگ تأخیر در برگزاری انتخابات پیش روی است که برخی مسئولان آن را به صدا درآوردند.

وی افزود: موقعیت کنونی  برای ایران در منطقه و جهان حساس است و تعویق انتخابات را بسیار خطرناک می‌دانیم.

این مخاطب فارس من، عنوان کرد: شیطنت‌هایی در برخی محافل صورت می‌گیرد که قصد تعویق انتخابات را دارند و می خواهند این اقدام عملی شود.

 وی تأکید کرد: ما در صورتی می توانیم  تعویق انتخابات را بپذیریم که دلیل متقنی وجود داشته است،‌ این در حالی است تجربه برگزاری انتخابات حتی زیر گلوله و بمباران را داشته ایم.

قاسمی  ابراز کرد: مردم در تمامی ابعاد زندگی دچار مشکلاتی شده‌اند و امروز کمترین اقبالی به دولت نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر