ظرفیت بیمارستانها در مناطق شمالی باادامه روند موجود پاسخگو نخواهد بود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شور ای اسلامی گفت: اگر نتوانیم ورودی‌های استان‌های شمالی و بیمارستان‌ها را در این استان‌ها کنترل کنیم، ظرفیت بیمارستان‌ها پاسخگو نخواهد بود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، درباره تعطیلی چند روزه پیش رو و اینکه با این تعطیلات آیا شاهد موج جدیدی از مسافرت به شمال کشور به ویژه مازندران و افزایش میزان مبتلایان به کرونا نخواهیم بود، گفت: مسافران در این دوره از تعطیلات مسافران با پرداخت جریمه هم نمی‌توانند به راه خود ادامه دهند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت اظهار کرد: بعد از شنیدن خبر تعطیلات با وزیر و معاون پارلمانی او در مجلس ملاقات کردم. در حال حاضر میزان مرگ و میر و بستری کرونایی در مازندران بسیار بالا و یک و نیم برابر شاخص کشور است و به شدت در تنگنا هستیم؛ برای همین از وزیر خواستم جاده‌ها را مسدود کنند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: اگر تردد محدود باشد و نیروی انتظامی به جریمه‌ها اکتفا کند، حتی عبور هزاران خودرو و کسب درآمد هنگفت هم به این نمی‌ارزد فردی از خانواده‌ای جان خود را از دست بدهد. چون با بیشتر شدن ترددها، ویروس هم سریع‌تر منتقل شده و به تبع آن، جامعه هم با خطر بیشتر مواجه می‌شود.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان‌های مازندران اعلام کردند بیماران مبتلا به ویروس کرونا علاوه بر کمبود دارو و تجهیزات پزشکی با کمبود جدی اکسیژن مواجه هستند و جان خود را از دست می‌دهند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت اظهار کرد: اگر نتوانیم ورودی‌های بیمارستان‌ها را کنترل کنیم و همه تخت‌ها مملو از بیمار شود، ظرفیت بیمارستان‌ها پاسخگو نخواهد بود.

ارسال نظر