فرمانده کل ارتش درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش روز جمعه عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با ابراز تالم از خبر درگذشت سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا نوشت: سال‌ها خدمت جهادی آن مرحوم در راس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سال‌های دفاع مقدس، منشا آثار ارزشمندی برای نیروهای نظامی و انتظامی کشور بوده است.

فرمانده کل ارتش افزود: مدیریت، تفکر راهبردی، روحیه جهادی، بسیجی و معنوی ایشان در سال‌های حضورشان در عرصه‌های مختلف و مشاغل حساس و راهبردی کشور به ویژه  نیروهای مسلح و مراکز علمی و دانشگاهی و در کنار آن تالیفات ارزشمندشان در حوزه‌های مختلف، درخشان و ماندگار است.

موسوی خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تسلیت درگذشت آن چهره انقلابی و خدمتگذار به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم ایشان و رزمندگان سال‌های دفاع مقدس، علو درجات معنوی برای آن مرحوم از درگاه احدیت خواستارم.

سردار سرلشکر بسیجی فیروزآبادی رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا بر اثر بیماری در ۷۰ سالگی درگذشت.

مرحوم فیروزآبادی در ۸ سال دفاع مقدس در سمت‌هایی چون جانشینی نخست‌وزیر در قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء، ستاد امداد و درمان جنگ کشور، امور پناهگاه‌ها و دفاع غیرعامل، پدافند شیمیایی، میکروبی و هسته‌ای، مهندسی صنعتی جنگ و کمیته ساخت موشک زمین به زمین مشغول فعالیت بود و پس از پایان جنگ تحمیلی در چهارم مهر ۱۳۶۸، بنابر تصمیم رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست ستاد فرماندهی کل قوا منصوب شد.​

 

ارسال نظر