نمایشگاه دائمی در لباس سربازی افتتاح شد

نمایشگاه دائمی در لباس سربازی که گزارشی از مستند دفاع مقدس به روایت رهبر معظم انقلاب است با حضور رییس جمهوری در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، نمایشگاه ‌دائمی «در لباس سربازی» که روز سه شنبه با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در باغ موزه دفاع ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد، گزارشی از مستند دفاع مقدس به روایت رهبر معظم انقلاب است که می‌تواند گوشه‌ای از روایت این دوره سرنوشت‌ساز را برای علاقه‌مندان، آشکارتر کند.در این نمایشگاه، برای اولین بار بخش‌هایی از اسناد مهم و منتشر نشده دفاع مقدس در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

در نمایشگاه «در لباس سربازی » مجموعه اسناد مهم، متقن و دیده ‌نشده موجود در مورد موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جهت برای بهره‌برداری فعالان این عرصه منتشر خواهد شد.

یکی  از مهم‌ترین اهداف نمایشگاه «در لباس سربازی»، ارائه فهرستی از موضوعات و سوژه‌ها به فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی است تا با بهره‌مندی از این گنج‌های اسنادی و پژوهشی، فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس را گسترش و تعمیق ببخشند.

مراحل برگزاری نمایشگاه «در لباس سربازی» و آماده‌سازی محتوایی آن از سال 1398 در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب آغاز شد و با همکاری بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. 

نمایشگاه در لباس سربازی در نخستین مرحله پس از افتتاح,  میزبان فعالان و نخبگان عرصه دفاع مقدس است و در مراحل بعدی نیز میزبان عموم مردم خواهد بود.

 سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در این مراسم  حضور دارند.​

ارسال نظر