عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: برخی با سیاه‌نمایی دست به تخریب دولت می‌زنند

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جریانات سیاسی و رسانه‌ای که بیشتر از منافع ملی و مصالح کشور به فکر منافعت حزبی و گروهی خود هستند،با سیاه نمایی دست به تخریب دولت زده و به جای قضاوت درباره کارنامه با اغراض شخصی موضع گیری می‌کنند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،غلامرضا منتظری با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار کرد: برخی جریانات سیاسی انتظار دارند مشکلات ۸ ساله کشور در عرض چند ماه از استقرار دولت حل شود. تحول همیشه تدریجی است و اگر در جایی شاهد تغییرات یکباره بودیم باید بدانیم که این تعییرات موقت خواهد بود و ماندگار نیست.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی حجم تخریب‌ها علیه دولت سیزدهم را بی‌سابقه خواند و گفت: دولت تازه مستقر شده است و هنوز برخی مدیران که نقش اصلی در ایجاد تحول دارند در استان‌ها و بخش‌های میانی تغییر نکردند و فقط هیات دولت تغییر کرده است در حالی که تحول با نیروی انسانی همسو و باانگیزه محقق می‌شود.

منتظری خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مردم در طول ۸ سال گذشته زندگی سختی داشتند و معیشت آنها به طور جدی لطمه خورد. از این جهت مردم انتظار بحقی درباره حل مشکلات خود دارند اما برخی جریانات سیاسی با سوء استفاده از فضای اجتماعی و انتظارات مردم سعی در سیاه‌نمایی و تخریب دولت دارند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: برخی جریانات سیاسی و رسانه‌ای که بیشتر از منافع ملی و مصالح کشور به فکر منافعت حزبی و گروهی خود هستند این روزها با سیاه نمایی دست به تخریب دولت زده و به جای قضاوت کارنامه با اغراض شخصی موضع گیری می‌کنند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که نگاه مردم به دولت و مجلس معطوف است تا مشکلات کشور را حل کنند، مخالفان داخلی و خارجی تلاش می‌کنند یاس و ناامیدی را در جامعه تزریق کنند. اینها تلاش می کنند بر موج نارضایتی‌های مردم سوار شده و به اهداف سیاسی خود را دنبال کنند.

منتظری خاطرنشان کرد: برخی با خود تحریمی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند اما انتظار می‌رود دولت و دستگاه‌های مسئول با نظارت‌های بیشتر و دقیق‌تر مانع از اسیب دیدن اعتماد مردم شود.

ارسال نظر