برخورد با فروشندگان مجازی سلاح، مواد مخدر و داروهای تقلبی در دستور کار پلیس

فرمانده انتظامی پایتخت از برخورد پلیس با تخلفات موجود در فضای مجازی از جمله فروش داروهای تقلبی، مواد مخدر و سلاح خبرداد.

به گزارش عاشورا ، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد. 

سوژه‌ مطرح شده در فارس من  این بار در خصوص«فروش سلاح در سایت دیوار» بود.در توضیح بیشتر این موضوع عنوان شد:«امروز صبح که از خواب بیدار شدم مثل همیشه در حال گشتن در یکی از سایت‌های خرید و فروش اینترنتی بودم که یک آگهی تبلیغاتی بسیار عجیب دیدم: فروش اسلحه ایرانی و آمریکایی اورجینال‌؛ فکر کردم اسباب بازی هستند ولی با دیدن عکسهای بیشتر مطمئن شدم که سلاح واقعی هستند.

البته بار اول نبود که آگهی‌های نامتعارف و غیرقانونی و حتی غیراخلاقی در سایت «د..» می‌دیدم اما این بار واقعا عجیب بود و شاید ناظرین محترم آن موقع صبح با خواب آلودگی آن را تایید کرده اند به هرحال این موارد در سایت مذکور بسیار مسبوق به سابقه است و لزوم تذکر و برخورد مراجع مسئول احساس می شود».

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص تبلیغات فروش اقلام غیرمجاز از جمله اسلحه در فضای مجازی اظهار داشت: چنانچه پلیس از فروش داروهای تقلبی، مواد مخدر و سلاح در فضای مجازی اطلاع پیدا کرده و اشراف اطلاعاتی‌اش کامل شود مسلماً با این دسته از تخلفات برخورد خواهد کرد؛ کما اینکه پلیس در این خصوص برخوردهایی داشته و کشفیات و دستگیری‌ها مؤید آن است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: تعدادی از اراذل و اوباش دستگیر شده در عملیات‌های مختلف پلیس امنیت نیز، در فضای مجازی اقدام به گردن‌کشی و گردن کلفتی می‌کردند که طبق قانون با آنها برخورد کردیم.

این مقام ارشد پلیس پایتخت اعلام کرد: برای پلیس فرقی ندارد که جرم در کجا به وقوع بپیوندد؛ اگر جرم در فضای مجازی نیز رخ دهد جرم است و فرد انجام دهنده آن مجرم و با آن برخورد خواهدشد.

 

ارسال نظر