جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

امروز یکی از امن ترین روزهای سال بود

امروز یکی از امن ترین روزهای سال بود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه دهه فجر امسال و امروز یکی از امن ترین روزهای سال بوده اند و هیچ مشکل امنیتی در هیچ جای کشور از مرز تا مرکز شهرها تاکنون گزارش نشده است.

به گزارش عاشورانیوز، سردارایوب سلیمانی در حاشیه راهیپمایی ۲۲بهمن با گرامی داشت ایام دهه فجر و تبریک یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: به لطف الهی و همت فرزندان این ملت، توطئه ها و دسیسه های دشمن در اجرای دو هدف خود ناکام ماند.

وی افزود: در ابتدا دشمن تصمیم داشت دهه فجر را ناامن کند که خوشبختانه برابر آخرین آمار، رصد و تماس لحظه ای با کل کشور هیچ گونه مشکلی از لحاظ امنیتی تا این لحظه گزارش نشده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: هدف بعدی که دشمن دنبال می کرد مرعوب، تهدید و تطمیع مردم برای شرکت نکردن در این راهپیمایی عظیم بود که خوشبختانه این روز با حضور گسترده مردم یک روز تاریخی و نقطه عطفی برای دهه ها و سده های بعدی خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب ما به دوران اوج و بالندگی رسیده است خاطر نشان کرد: قطعا با صبر و تحمل مردم و سعی و کوشش مسئولان و همت دست اندرکاران نظم  و امنیت در آینده شرایط بهتری را برای کشور رقم خواهیم زد که دشمن جرأت تعدی به ساحت جمهوری اسلامی ایران را نکند و مسیر پیشرفت را مقتدرانه به پیش ببریم.

سردار سلیمانی اضافه کرد: حتما دشمن از کرده خود پشیمان خواهد شد و امیدواریم بداند که توطئه هایش تأثیری در اراده ملت ندارد و دست از شرارت، عداوت و  دشمنی بردارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه دهه فجر امسال و امروز یکی از امن ترین روزهای سال بوده اند و هیچ مشکل امنیتی در هیچ جای کشور از مرز تا مرکز شهرها تاکنون گزارش نشده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن در صدد بود تا به مردم القا کند که در راهیپمایی امسال اتفاقی رخ خواهد داد تا مردم در این راهپیمایی شرکت نکنند، گفت: همان طور که مشاهده می کنید که مردم با روحیه، انگیزه  و جدیت برای ادامه راه و مقابله با توطئه های دشمن در صحنه هستند.  

ارسال نظر