فردا؛ جلسه اضطراری دولت درباره «قاچاق کالاهای اساسی»/ مبارزه با قاچاق با دور هم نشینی انجام نمی‌شود

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از تشکیل جلسه دولت در خصوص قاچاق کالاهای اساسی در روز پنج‌شنبه (فردا) خبر داد و تأکید کرد: مبارزه صرفا این نیست که چهار تا وزیر و مسؤول دور هم بنشینند و اقداماتی داشته باشند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار علی مویدی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان، ضمن گرامی‌داشت شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان اظهار کرد: حجم کاری که در روستاها امروز اتفاق افتاده، بسیار گسترده و بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در خصوص برنامه‌های توسعه‌ای صورت گرفته در روستاها باید صورت پذیرد؛ از جمله اینکه 18 هزار میلیارد تومان برای اشتغال ساکنین این مناطق پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال توقف انقلاب است و بخشی از این اهداف دشمن از طریق به تاراج بردن سرمایه‌های روستایی از جمله دام و علوفه محقق می‌شود.

مویدی خاطرنشان کرد: باید آگاهی‌بخشی به روستایی‌ها در خصوص فروش دام انجام شود که حتی گاهی فروش به دو برابر قیمت هم مشکلات بزرگی را برای اقتصاد کشور به‌ وجود می‌آورد و این را شاید روستایی‌ها آگاه نباشند.

وی با بیان اینکه جلسه امروز دولت درباره کالاهای اساسی بود و فردا (پنج شنبه) نیز برای قاچاق کالاهای اساسی که دارد خارج می‌شود جلسه اضطراری گذاشته‌اند، افزود: مبارزه صرفا این نیست که چهار تا وزیر و مسؤول دور هم بنشینند و اقداماتی داشته باشند، ما انتظار داریم از سطح روستاها تا مرکز کشور در این مبارزه ما را همراهی کنند.

سردار مویدی افزود: الان حتی علوفه و دام ما را دارند به قاچاق می‌برند؛ دوستانی که با حوزه روستایی ارتباط دارند، از این سرمایه عظیم که بخشی از آن به آینده مربوط می‌شود، حراست کنند.

 

ارسال نظر