جانشین فراجا: پلیس هیچگاه با هنجارشکنان مماشات نمی‌کند

جانشین فراجا در سفر به شیراز نظم و امنیت جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: نیرو‌های جان برکف انتظامی برای برقراری این ۲ مهم در کشور، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و دشمنان بدانند جوسازی‌های آن‌ها لحظه‌ای پلیس را از مسیر اقتدار منحرف نمی‌کند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهارکرد: اعتراضی که منجر به آشوب، ناهنجاری، ناامنی و خسارت شود، در کشور ما جایگاهی ندارد و پلیس هم با افرادی که چنین اهدافی را دنبال می‌کنند هیچگاه مماشات نمی‌کند.

وی گفت: بر اساس قانون، پلیس وظیفه دارد با هر جرم مشهودی برخورد کند و خسارت به اموال دولتی و مردم و اخلال در امنیت و آرامش جامعه از جرایم مشهود است و برای مجمموعه پلیس این موضوع قابل پذیرش نیست که در این مواقع تماشاگر باشد.

جانشین فراجا همچنین با اشاره به نقش برهم زنندگان و مخلان نظم جامعه در اغتشاشات اخیر ادامه داد: این افراد مطمئن باشند در هر جایگاهی که هستند اقداماتشان بدون پاسخ نخواهد ماند.

سردار رضایی گفت: در اغتشاشات اخیر تعدادی از خواص بی بصیرت، مجرمان و متهمان و افراد صاحب نفوذ، با صحبت‌ها و فعالیت‌های خود فتنه را تحریک کردند و باعث خسارات جانی و مالی شدند که این افراد علاوه بر سهیم شدن در ناهنجاری، باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی قوی شدن ایران اسلامی، قطع وابستگی به کشور‌ها و دولت‌های خارجی در بخش‌های مختلف و تقویت عفاف و حجاب بانوان به عنوان یک قدرت ملی را از دلایل دشمنی‌های استکبار دانست و افزود: تحمل ایرانی این چنین قدرتمند برای آن‌ها سخت است و همین موضوعات باعث می‌شود هر روز آن‌ها به دنبال درست کردن فتنه‌ای جدید برای این ملت و کشور باشند، اما غافل از این موضوع هستند که مردم ایران مردمی هوشیار هستند و فریب توطئه‌های آن‌ها را نمی‌خورند.

انتهای پیام/ن

 

ارسال نظر