شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مهمان شهرها می‌شوند

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در ششم دی ماه جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بی‌بی دو عالم در ششم دی‌ماه جاری مراسم تشییع از پیکر شهدای گمنام در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مراسم به صورت همزمان در استان‌های مختلف پیگیری خواهد شد. در ادامه به تعداد شهدای گمنامی که قرار است در برخی استان‌ها تشییع و تدفین شوند، اشاره خواهد شد.

۱ـ استان خراسان جنوبی: ۶ شهید گمنام 

۲ـ استان آذربایجان غربی: ۶ شهید گمنام 

۳ـ استان گلستان: ۲ شهید گمنام

۴ـ استان مرکزی: ۵ شهید گمنام

۵ـ استان اصفهان: ۱۳ شهید گمنام

۶ـ استان فارس: ۸ شهید گمنام

۷ـ استان خراسان رضوی: ۱۲ شهید گمنام

۸ـ استان بوشهر: ۴ شهید گمنام

۹ـ استان یزد: ۱۵ شهید گمنام

۱۰ـ استان خوزستان: ۷ شهید گمنام

رهبر انقلاب دی ماه سال گذشته به‌ مناسبت تشییع ۲۵۰ شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) در پیامی فرمودند: سلام بر شهیدان گمنام؛ گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه‌ی افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه‌ی شهادتشان کشور را با رائحه‌ معنویت و جهاد، معطر می‌سازند و پرچم افتخار به خون‌های ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می‌آورند. تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه‌ برگشته، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره سلام‌الله‌علیها مبشر ابدیت یاد و خاطره‌ آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه‌ آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد. 

آمار مرتبط با تشییع پیکر مطهر و نورانی شهدای گمنام در سایر استان‌ها و شهرهای کشور به محض تکمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

 

ارسال نظر