حماس: صهیونیست‌ها جرأت حمله زمینی به غزه ندارند

یکی از رهبران جنبش حماس با بیان اینکه مقاومت نمی‌تواند صهیونیست‌های بازداشت‌شده را اعدام یا شکنجه کند، گفت که فلسطینی‌ها با اسرا در کمال انسانیت رفتار می‌کنند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از رهبران جنبش حماس بامداد چهارشنبه به شبکه «الجزیره» گفت: «انتظار ندارم که اشغالگران در یک حمله زمینی به غزه پیشروی کنند، زیرا از مالکان فلسطینی این اراضی می‌ترسند».

این مسئول حماس توضیح داد: «جنایتکار واقعی که دستانش آغشته به خون است، اشغالگران هستند که حقایق را جعل می‌کند. اما مقاومت فلسطین با اسرا در کمال انسانیت رفتار می‌کند».

وی همچنین افزود: «ما روی حاکمان عرب حساب نمی‌کنیم، بلکه روی جنبش مردم سرزنده عرب حساب می‌کنیم که در حمایت از آرمان فلسطین در حال خروش هستند».

این مسئول حماس در واکنش به اتهام‌زنی صهیونیست‌ها و متحدان آن درباره رفتار غیرانسانی با زندانی‌ها، تاکید کرد: «مقاومت نمی‌تواند اسرای اسرائیلی را اعدام یا شکنجه کند».

وی اضافه کرد: «ما از انجام عملیات طوفان الاقصی پشیمان نیستیم، زیرا هدف ما آزادسازی سرزمین‌مان است و می‌دانیم که بهای آن بالاست».

همزمان، فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری برای حمایت از نوار غزه و عملیات گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، به راهپیمایی و تظاهرات پرداختند. (جزئیات بیشتر)

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۲۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

بعد از آن، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد که بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون حداقل ۹۰۰ فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده که ۲۶۰ نفر از آنها کودک و ۲۳۰ نفر آنها زن هستند. 

پایان پیام/

 

ارسال نظر