زلنسکی از تغییر استراتژی کشورش در قبال روسیه خبر داد

رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید قصد دارد استراتژی خود را در قبال روسیه تغییر دهد.

به گزارش عاشورانیوز: ولادیمیر زلنسکی، در مصاحبه ای با NBC News بیان کرد:"اارتش ما برای پیشبرد سریعتر و انجام حملات غیرمنتظره به روسیه، طرح‌ها و عملیات‌های متفاوتی را ارائه می‌کند".

وی در عین حال اعتراف کرد که چنین اقداماتی بدون سلاح های مناسب غیرممکن است.
والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، پیشتر در مقاله ای برای اکونومیست گفته بود که نیروهای مسلح اوکراین به بن بست رسیده اند. او اعتراف کرد که نتوانسته است سرعت چشمگیر پیشروی نیروها را که غرب طبق کتاب های درسی ناتو از او انتظار داشت، نشان دهد.
کرملین در پاسخ به این موضوع اشاره کرد که هر چه کی یف زودتر بفهمد که هیچ شانسی برای دستیابی به موفقیت در میدان جنگ وجود ندارد، زودتر چشم‌اندازهایی برای حل و فصل اوضاع باز خواهد شد.
اخیراً رسانه های غربی نوشته اند که غرب از درگیری اوکراین خسته شده و حمایت از رژیم ولادیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است. پس از وخامت اوضاع در خاورمیانه، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده قول داد از کی یف و تل آویو حمایت کند. در همان زمان، روز گذشته گروهی از سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی لایحه‌ای را ارائه کردند که به اسرائیل اجازه می‌داد کمک‌ها به اسرائیل تخصیص داده شود، اما حمایت مالی از اوکراین نمی‌شد. این امر پس از آن صورت می گیرد که رئیس کاخ سفید درخواست بودجه 61.4 میلیارد دلاری برای اوکراین را به مجلس نمایندگان ارسال کرد.

 

 

ارسال نظر