بازدید زمینی فرمانده کل سپاه از مناطق سیل‌زده گلستان/ دلگرمی مردم از اقدام جهادی سپاه در دل مشکلات

شرایط خاص مناطق سیل‌زده استان گلستان سبب شد تا سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران برای دومین بار به این خطه شمالی سفر کند، تسریع در ارائه خدمات امدادرسانی برای کاهش آلام مردم از اولویت‌های مهم این سفر است.

به گزارش عاشورا نقل از خبرگزاری فارس ، سرلشکرمحمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز برای دومین بار به استان گلستان آمد و به محض ورود در استان به بازدید از جاده سیل‌زده خواجه نفس شهرستان گمیشان رفت.

سپاه از زمان وقوع سیلاب با بسیج همه ظرفیت‌ها و تجهیزات به منظور امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان استان گلستان پای کار آمد و با کمک گروه‌های جهادی و مردمی و جمعی از مسوولان برای تخلیه زودهنگام روستاها تلاش بی‌وقفه کرد.

پایوران، بسیجیان، نیروهای وظیفه سپاه نینوا، نواحی مقاومت بسیج، تیپ مردم پایه نینوا، یگان 60 زرهی عمار یاسر و تیپ 45 مهندسی جوادالائمه، نیروی زمینی سپاه همه و همه با حضور در مناطق سیل‌زده به امدادرسانی و جلوگیری از بروز خسارات بیشتر فعالیت جهادی کردند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

سپاه همچنین با استفاده از ظرفیت واحدهای مهندسی، پشتیبانی و لجستیک با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و مهندسی اعم از جرثقیل، کشنده، لودر، بلدوزر، پل کش و کامیونت اقدام به بازگشایی محورهای مواصلاتی و تخلیه مردم و نجات سیل‌زدگان به میدان اقدام و عمل آمده است.

سپاه و بسیج مردمی در حوزه مردم یاری با جابجایی، انتقال و اسکان سیل زدگان در نقاط امن و توزیع غذای گرم و لوازم و ملزومات گرمایشی کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود کماکان در کنار هموطنان سیل زده استان گلستان است و تا حصول نتیجه به مردم خدمت بی‌منت می‌کند و این مهم را افتخاری بزرگ برای خود می‌داند.

با وجودی که بیش از 10 روز از وقوع سیلاب در استان گلستان می‌گذرد هنوز دغدغه نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای کاهش آلام مردم کم نشده و امدادرسانی بی‌منت برای رفع مشکلات سیل‌زدگان با قوت و قدرت هر چه بیشتر ادامه دارد.

 

ارسال نظر