باقری: شبکه‌ای دانشجویی با موضوع «پایان‌نامه» تاسیس شد

رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: با ایجاد شبکه دانشجویی با موضوع «پایان‌نامه» و هم‌چنین راه‌اندازی ۲۰ حلقه و هسته تبادل نظر، موضوعات گام دوم انقلاب اسلامی را بررسی می‌کنیم.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، مصباح‌الهدی باقری رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)  در نشست معاون آموزشی وزیر علوم که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: این مرکز از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد و با جذب دوره‌های مقاطع ارشد و دکترا فعالیت خود را با موضوع حل مسائل مختلف انقلاب اسلامی آغاز کرد.

وی افزود: مرکز رشد دانشگاه امام صادق با دیگر دانشکده‌ها متفاوت است به این دلیل که این مرکز دانشجویانی را که در  مقطع ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند جذب کرده و ذیل چند استاد به عنوان استاد هادی به حل یکی از مسائل انقلاب اسلامی در قالب نظریه می‌پردازد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) تصریح کرد: در حال حاضر این مرکز رشد دارای تیم‌های مختلف علمی و پژوهشی است به طوری که تاکنون 20 حلقه و هسته برای تبادل نظر با افراد مختلف در حوزه‌های اجرایی کشور راه‌اندازی شده است. از طرفی با ایجاد شبکه دانشجویی موضوع تحقیق پایان نامه‌ها را که بیشتر در حوزه اقتصاد تحریم و حوزه انتخابات است، مدیریت کرده و به عنوان یک سند راهبردی تهیه و تنظیم  می‌کنیم.

باقری در پایان از انتشار 6 مجله تخصصی در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه علوم انسانی خبر داد.

 

ارسال نظر