شاهد چند تحول جدید در نمایشگاه قرآن امسال هستیم

ششمین روز از برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن در حالی پایان یافت که وزیر کشور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن بازدید کردند.

به گزارش تیتر عاشورا، پس از شش روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دو وزیر از این نمایشگاه دیدن کردند.

در ششمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور  در مصلای امام خمینی(ره) از بخش‌های نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کردند.

 در این بازدید که شامگاه جمعه ۴ خرداد ماه بود دو وزیر از بخش ها و محصولات نمایشگاه بازدید کرده و با فعالیت های قرآنی در این رویداد آشنا شدند. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در نمایشگاه امسال شاهد چند تحول جدید هستیم. نکته اول فضای بصری و جذابیت‌های ظاهری است. به طور طبیعی انتظاری که مردم از نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها دارند این است که نمایشگاه‌ها از جذابیت‌های بصری مناسب برخوردار باشند که خوشبختانه نمایشگاه امسال از این نظر شرایط بهتری را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

وی با تأکید بر تاثیر فضای مجازی به عنوان یک فضای واقعی در زندگی امروزی بیان کرد: چند سالی است که بحث‌های قرآنی با فضای مجازی نسبت ویژه‌ای یافته و به همین جهت امسال بخش فضای مجازی از لحاظ طبقه‌بندی و رویکرد شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است.

وزیر ارشاد پیرامون راه‌اندازی بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن از روزهای آینده  اظهار کرد: به نظر می‌رسد باید ظرفیت بین‌المللی قرآن را یکپارچه در یک جا نشان دهیم تا هم کسانی که در این زمینه در داخل کشور فعالیت دارند ارتباطاتی را پیدا کنند و هم اینکه این تجمیع ظرفیت‌ها و فرصت‌های جدیدی برای حضور ما در خارج کشور فراهم کند. اینکه بخش بین‌الملل بعد از چند سال غیبت دوباره راه‌اندازی می‌شود از دیگر نکات مثبت است.

 

ارسال نظر