هشدار آقامجتبی تهرانی در خصوص تخریب شخصیت امام (ره) توسط دشمنان

‌آیت‌‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود، هشداری به جوانان در خصوص تلاش دشمنان برای برخورد با امام خمینی (ره) ارائه کرد و گفت: والله قسم اگر این شخصیت در تاریخ تخریب شود، اسلام تخریب خواهد شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، مرحوم ‌آیت‌‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی (ره) در یکی از سخنرانی‌های خود، در خصوص تلاش دشمنان برای برخورد با امام خمینی (ره) هشداری به جوانان داد که در ادامه می‌خوانید:

امام خمینی (ره) از امام حسین (ع) بالاتر نیست او شاگرد مکتب حسین (ع) است. حسین (ع) را در تاریخ به عنوان یک شورشی معرفی کردند، برروی این نکته فکر کنید، امروز نیز البته برخی همین را می‌گویند. این خبیث‌ها پس فردا امام (ره) را نیز همین‌گونه معرفی می‌کنند.

تصور نکنید با این افراد تا زمانی که زنده هستند، برخورد می‌شود بلکه تا زمانی که خط آنان ادامه دارد، مبارزه علیه آنها صورت می‌گیرد. سالها بعد از شهادت علی (ع)، معاویه دستور داد بالای منبرها او را لعن کنند زیرا هنوز خطش باقی بود.

باید عبرت بگیریم، دشمنان این کار را خواهند کرد و اول مجامع فرهنگی را هدف می‌گیرند و با عنوان‌های خوبی مثل سمینار، کنفرانس و ... به آن می‌پردازند. این اعمال عادی نیست بلکه دست‌هایی پشت پرده ولو با ۱۰ واسطه وجود دارد اما بدانید والله قسم اگر این شخصیت در تاریخ کوبیده شود، اسلام کوبیده خواهد شد و قرن‌ها بگذرد مسلمانان امکان قد علم کردن ندارند.

من احساس خطر کردم و امروز این حرف‌ها را می‌زنم تا روز قیامت، خدا به من نگوید مجتبی، تو که فهمیدی چرا بیان نکردی؟ من با بیان این حرف‌ها به خدا خواهم گفت، من حرفم را زدم.

آن اسلحه‌ای را که امام (ره) به دست جوانان داد بنا دارند بگیرند زیرا نسل جدید قطعاً از نسل گذشته تبعیت می‌کند، اسلحه برخواهد داشت و علیه دشمنان اسلام قیام می‌کند بنابراین آنان به دنبال این هستند تا مانع اسلحه برداشتن این نسل شوند و جایش سوت سوتک در دانشگاه‌ها به دست آن‌ها می‌دهند.

ای جوان‌ها، متوجه باشید کلاه سر شما می‌گذارند تا از خط اسلام و امام (ره) دور شوید. این‌ها را نگاه نکنید که عکسی از امام می‌گذارند و زیرش می‌نویسند که فلان چیز را گفت، این‌ها درحال سم‌پاشی هستند تا زهر خود را بریزند. هدف آنان این است، تا زمانی که افکار، نظریات، شعاع حرکت امام (ره) وجود دارد، با او مقابله کنند.

فیلمی از این سخنرانی را اینجا ببینید:

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر