تقویت زیرساختهای سامانه مکتب الحسین

با توجه به استقبال اولیه عمومی در ثبت‌نام اولیه جهت شرکت در دوره‌های آموزشی مکتب‌الحسین(ع)، زیرساخت‌های فنی این سامانه با حمایت و مشارکت سازمان فضای مجازی سراج تقویت شده است

به گزارش عاشورا به نقل از  روابط عمومی بنیاد بین‌المللی مستشهدین عاشورا: حسین طنابی مسئول برگزاری طرح آموزش مجازی مکتب‌الحسین(ع) اعلام داشت: با توجه به استقبال اولیه عمومی در ثبت‌نام اولیه جهت شرکت در دوره‌های آموزشی مکتب‌الحسین(ع)، زیرساخت‌های فنی این سامانه با حمایت و مشارکت سازمان فضای مجازی سراج تقویت شده است.
مسئول طرح مکتب‌الحسین(ع) در ادامه افزود: این سامانه توانایی حضور همزمان ۲۰۰۰ دین‌پژوه در فضای کارگاهی مجازی را دارد و در تلاشیم در صورت استقبال بیشتر ارادتمندان اهل‌بیت عصمت و طهارت با همکاری عزیزان پهنای باند این سامانه را افزایش دهیم.
طنابی در پاسخ به سوال اینکه آیا این سامانه از نظر امنیت شبکه قابل اعتماد است پاسخ داد: تیم سایبری بنیاد بین‌المللی مستشهدین عاشورا با همکاری شرکت پشتیبان این سامانه به صورت ۲۴ ساعته وظیفه تامین امنیت این سامانه را در برابر حملات سایبری و هک برعهده دارد.
ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه‌هایی که راه‌اندازی و مدیریت محتوایی این سامانه نقش‌آفرینی کردند، اعلام داشتند: این مجموعه آمادگی جذب مشارکت دیگر نهادهای مذهبی کشور را دارد.

 

ارسال نظر