مهلت ارسال آثار مسابقه عکس محرم تهران تمدید شد

معاون رسانه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران از تمدید ارسال آثار مسابقه "راه بی پایان" با موضوع عکس محرم و صفر تهران خبر داد.

به گزارش  عاشورا به نقل ازخبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ معاون رسانه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران از تمدید ارسال آثار مسابقه "راه بی پایان" با موضوع عکس محرم و صفر تهران خبر داد.

«امید محدث»، محورهای این مسابقه شامل عکس هایی از  آیین ها و مراسم سنتی عزاداری محرم و صفر در پایتخت، آماده سازی و سیاه پوش کردن محلات و تکایا،  فروش ادوات و تجهیزات عزاداری در پایتخت، تکیه ها و حسینیه‌های سنتی و محله ای در پایتخت و حسینیه های مقیم و قدیمی در تهران است.

به گفته وی؛ فراخوان این مسابقه از ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۹ بوده و علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۱۳ مهر ماه آثار خود را ارسال کنند.

محدث ادامه داد: داوری جشنواره از ۵ مهر آغاز خواهد شد و نمایشگاه آثار «سوگواره عکس راه بی پایان» در تاریخ ۲۰ مهر در محل نمایشگاه دائمی شهرداری در بوستان گفتگو افتتاح می‌شود و از برگزیدگان نیز در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محل دبیرخانه سوگواره عکس محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفتگو است درباره نحوه ارسال آثارشرکت کنندگان و دریافت آثار توسط دبیرخانه گفت: علاقه‌مندان جهت آپلود آثار خود می توانند با مراجعه به سایت tehranpicturefestival.ir آثار خود را به صورت فایل اصلی و با ادیتی که به اصل اثر آسیب نزد اقدام کنند.

محدث توضیح داد: شرکت کنندگان در این جشنواره با آپلود آثار خود در سایت جشنواره به دبیرخانه این مسابقه اجازه می‌دهند تا آثار ارسالی را در راستای اهداف مسابقه در تمام محصولات فرهنگی و هنری و تبلیغی خود استفاده کنند و تنها نیازمند قید نام صاحب اثرهستند و دبیرخانه مسابقه، نیازمند اخذ مجوز جداگانه از صاحب اثر نیست.


 

ارسال نظر