مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) گفت: کلیپ گروه تواشیح نورالثقلین که متشکل اعضای این کانون هست به مناسبت اربعین حسینی با موضوع پیاده روی اربعین در مرحله تولید است

به گزارش عاشورا  به نقل از شبستان«شهاب ملکی» به خبرنگار در اردبیل گفت: کلیپ گروه تواشیح نورالثقلین که متشکل اعضای این کانون هست به مناسبت اربعین حسینی با موضوع پیاده روی اربعین در مرحله تولید است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) تصریح کرد: این کلیپ 5 دقیقه ای همزمان با ویژه برنامه اربعین حسینی رونمایی و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

 

وی اعلام داشت: موسیقی این کلیپ را یونس مصری، تصویر بردار محمد سیف اللهی و اعضای گروه تواشیح نیز روشن قوی دل، جهانگیر بهزادیان، امیر حسین جباری، میلاد بشیری و یاسر کفایی در تولید این کلیپ مشارکت داشتند.

 

ملکی یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری آئین پیاده روی اربعین اعضای این کانون اقدام به تولید این کلیپ برای عرض ارادت به ساحت شهدای کربلا کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه السلام) افزود: از جلوه های بصری محرم و مکان های مذهبی شهر بیله سوار در تولید این کلیپ نیز استفاده شده است.

 

ملکی خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند برای مشاهده کلیپ از روز اربعین به صفحه اینستاگرامی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار با عنوان محراب اندیشه بیله سوار به نشانی  @mehrabe_andishe_bilesavar مراجعه کنند.

 

 

 

ارسال نظر