زنگ نمادین انتظار و مهدویت در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) در مدارس استان چهارمحال نواخته شد

زنگ نمادین " انتظار و مهدویت " با حضور مسئولین استانی و خادمین مسجد مقدس جمکران در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش  عاشورا به نقل ازاداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، فرج الله اعرابی ضمن اعلام این خبر افزود، زنگ نمادین «انتظار و مهدویت» با حضور مسئولین استانی و خادمین مسجد مقدس جمکران در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی شهرکرد برگزار شد.

اعرابی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای راهکار 4-1 سند تحول بنیادین، ایجاد ساز وکار ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت‌مداری، تولی و تبری، امر به معروف و نهی ازمنکر، روحیه جهادی و انتظار  زمینه سازی برای استقرار دولت عدل مهدی موعود (عج)  و با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ مهدوی در جامعه دانش آموزی، زنگ نمادین انتظار و مهدویت در نهم ربیع الاول در مدارس استان نواخته شد.

وی تصریح نمود:در این مراسم که با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، جمعی از مسئولین استانی و خادمین مسجد مقدس جمکران نیز حضور داشتند و سخنران جلسه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان، طی سخنانی به فلسفه انتظار و ویژگی‌های منتظران واقعی ظهور اشاره نمود و ترویج فرهنگ مهدوی (عج) در مدارس را بزرگترین رسالت نظام تعلیم وتربیت برشمرد.

 گفتنی است دراین مراسم، خادمین مسجد مقدس جمکران نیز به اجرای برنامه و مولودی و مدیحه سرایی پرداختند و بسته‌های فرهنگی و تبرکاتی نیز بین حاضرین توزیع شد.

 

 

ارسال نظر