یاران امام حسین(ع) از منظر شهید آقا بابایی+صوت

در صوتی که به تازگی از شهید آقابابایی منتشر شده می‌شنویم:‌ «یاران حضرت اباعبدالله با شهادت خودشان پیروزی را بدست آوردند. آن‌ها با ریختن خون خودشان درخت اسلام را آبیاری کردند. »

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری فارس :شهید اکبر آقابابایی فرماندهی عملیات ناحیه شمال غرب و کردستان و عملیات سپاه قدس را برعهده داشت و یکی از شهدای مطرح دفاع مقدس بود. در ادامه نظر این فرمانده شهید را درباره ظهر عاشورا و ارتش امام حسین(ع) که ۱۹ تیرماه ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس ۷ بیان کرده بود و اکنون برای اولین بار منتشر شده است را می‌خوانیم و صدای ماندگار این شهید بزرگوار را می‌شویم.

«ارتش امام حسین در روز عاشورا و در زمین کربلا در جنگی نابرابر در مقابل ارتشی با آن وسعت و جمعیت قرار گرفت و در ظاهر شکست نظامی از آنِ حضرت اباعبدالله و شکست ظاهری نصیب ارتش امام حسین شد. ولیکن پیروزی اصلی را این ارتش کوچک بدست آورد. 

یاران حضرت اباعبدالله با شهادت خودشان پیروزی را بدست آوردند. آن‌ها با ریختن خون خودشان اسلام را آبیاری کردند. 

ما می‌بینیم که در طول تاریخ یزید و یزیدیان با اینکه پیروز شدند و از نظر نظامی موفق شدند فرزندان امام حسین(ع) و زنان حرم پیغمبر(ص) را اسیر کرده و در خارهای بیابان کربلا آواره کنند؛ با این حال پیروزی از آنِ این ارتش کوچک بود.»

پایان پیام/

 

ارسال نظر