پخت 72 دیگ غذای نذری برای نیازمندان مازندران

72 دیگ غذای نذری به همت مرکز نیکوکاری بهشت ،جهت توزیع بین نیازمندان مازندران در فریدونکنار پخت شد

سیدقاسم میرنبی  صبح امروز (08 دی ماه) در جمع خبرنگان، در رابطه با پخت و توزیع ۷۲ دیگ غذا نذری، اظهار کرد: همزمان با سومین روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) روز پنجشنبه (8 دی ماه) ۱۰ تا ۱۱ هزار پرس غذای نذری آماده شده و با هماهنگی صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی در بین نیازمندان استان مازندران توزیع  شد.

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری بهشت که از مجموعه های وابسته به بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا می باشد همواره کوشیده تا با برگزاری برنامه های فرهنگی و طرح های اینچنینی در حوزه کمک به ایتام و نیازمندان ایفای نقش نماید.

این مسئول در رابطه با دلیل تاسیس این مجموعه خیریه در بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا ، تصریح کرد: با ورود ویروس محوس کرونا به کشور عزیزمان و دستور مقام معظم رهبری به تشکلهای فرهنگی و دینی کشور مبنی بر ورود این مجموعه ها به عرصه کمک به محرومان و نیازمندان ،شورای مرکزی این بنیاد تصمیم به راه اندازی قرارگاه جهادی ای در این حوزه گرفت و فعالیتهای قابل توجه ای نیز در ایام کرونا و پسا کرونا جهت کاهش آلام محرومان و نیازمندان جامعه  انجام داد و سرانجام جهت هدفمند نمودن این برنامه ها در قالب یک تشکل تخصصی اقدام به راه اندازی مرکزی نیکوکاری با عنوان بهشت نمود.

دبیرکل بنیاد بین المللی مستشهدین عاشورا افزود در راستای ایجاد فرصت بهره‌مندی مردم از اطعام علوی و حسینی براساس تصمیمات اتخاذ شده قرار است به صورت ماهیانه برنامه پخت 72 دیگ نذری در تمامی شهرستانهای استان مازندران برگزار گرد.

وی با اشاره به حمایت مدیران کمیته امداد امام خمینی استان مازندران ،از  خیرین و نیکوکاران استان مازندران جهت حمایت از این برنامه فرهنگی و خیریه دعوت کرد.

DSC09279

DSC09233DSC09208DSC09200DSC09132DSC09118DSC09094DSC08985

DSC09015DJI_0086

 

ارسال نظر