هدیه‌ای متفاوت برای همسر شهید مدافع حرم/ انگشتر رهبری به جای انگشتر نامزدی

همسر شهید والامقام مهدی قاضی خانی در دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با رهبر انقلاب هدیه‌ای به عنوان جایگزین انگشتری نامزدی‌اش که همراه شهید دفن شد از ایشان درخواست می‌کند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس همسر شهید والامقام مهدی قاضی خانی  در خصوص انگشتری رهبر معظم انقلاب که امروز به ایشان اهدا شد، اظهار داشت: در دیدار خصوصی خانواده‌های شهدای مدافع حرم که با رهبر انقلاب نامه‌ای برای رهبری نگارش کردم.

وی گفت: در این نامه به ایشان نوشتم که در هنگام دفن پیکر شهید قاضی خانی انگشتر نامزدی خود را همراه با شهید در مزار وی گذاشته و دفن کردم و به خاطر همین خاطر دل تنگ انگشتر نشان خود می‌شوم.

همسر شهید قاضی خانی بیان داشت: من از رهبر انقلاب تقاضای جایگزین انگشتر نشان ازدواج خود را داشتم و در نیمه شعبان در تماسی که از بیت رهبری به بنده اعلام شد که حضرت آقا یک انگشتر جایگزین در نظر گرفتند و این هدیه برای شما ارسال می‌شود.

 

وی تصریح کرد: انگشتر اهدایی رهبر معظم انقلاب در روز ولادت حضرت رقیه (س) توسط تعدادی از اعضای دفتر ایشان به من اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اهدای انگشتر مقام معظم رهبری به خود بالیدم که رهبر انقلاب به تمامی نامه‌ها رسیدگی می‌کنند و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهد که جای خوشحالی دارد.

به گزارش فارس درخواست یک کلاه صورتی از طرف دختر شهید مهدی قاضی خانی از رهبر انقلاب در فضای مجازی خبر‌ساز شده بود. (بیشتر بخوانید)

در دیدار خصوصی تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بهمن 97 نیز رهبری در دفتر مشق "نهال" دختر شهید قاضی‌خانی یادداشتی می‌نویسند و هدیه‌ای به معلم نهال می‌دهند. (بیشتر بخوانید)

 

 

ارسال نظر