تولیت آستان حضرت زینب (س) با آیت الله ری شهری دیدار کرد

«هانی مرتضی» تولیت آستان مقدس حضرت زینب (س) عصر امروز (چهارشنبه) در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) با آیت الله محمدی ری شهری دیدار کرد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا ، آیت الله ری شهری در این دیدار گفت: مردم سوریه علی رغم همه فشارها و توطئه‌ها، با پایداری و درایت بشار اسد و مساعدت محور مقاومت در برابر همه فشارها ایستادگی و به پیروزی رسیدند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور سوریه در شرایط کنونی حجتی است بر حاکمان مزدور برخی کشورهای منطقه که اگر آنان نیز متکی به مردم باشند به بزرگی و عظمت بشار اسد خواهند رسید و این افتخار در تاریخ سوریه باقی خواهد ماند.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم (ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری اصلی ترین محور مقاومت در جهان اسلام است، ادامه داد: مستضعفان جهان اسلام در مبارزه با ظلم و استکبار به وجود گرانقدر ایشان امید بسته‌اند و همه ما نیز امیدواریم که پرچم نظام اسلامی به دست ایشان و به صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسد.

در این دیدار آیت الله محمدی ری شهری در جریان وضعیت کنونی و نحوه فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی حرم هایمطهر حضرت زینب و حضرت رقیه (س) قرار گرفت.

این هیأت سوری مضجع نورانی حضرت عبدالعظیم (ع) و دو امامزاده مجاور (ع) را زیارت کردند و از بخش‌های مختلف حرم مطهر نیز بازدید نمودند.

 

ارسال نظر