پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی به مناسبت ارتحال حجت الاسلام طبرسی

آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی ارتحال عالم وارسته حجت الاسلام حاج شیخ نوراالله طبرسی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا در این پیام که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: خبر ارتحال عالم وارسته آیت‌الله آقای حاج شیخ نورالله طبرسی رحمت‌الله علیه موجب تأسف عمیق این‌جانب گردید؛ نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری و نمایندگی مجلس خبرگان از آن استان ولایتمدار از سوابق آن مرحوم بود.

پیام می‌افزاید: این‌جانب باسابقه طولانی با آن شخصیت خدمتگزار جز اخلاص و تقوا و مردم‌داری و صفای باطن از او ندیدم. تعهد انقلابی و اهتمام به اهداف مقدس نظام اسلامی از ویژگی‌های دیگر آن عالم وارسته بود. ایشان عمر خود را صرف ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام نمود.

آیت‌الله نوری همدانی ارتحال این عالم خدمتگزار و مردمی را به حوزه‌های علمیه و اهالی استان مازندران و به خاندان مکرمشان تسلیت گفت و علو مقام و حشر با اولیاءالله را برای آن مرحوم مسالت کرده است.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری، روز گذشته دار فانی را وداع کرد.

امام‌جمعه سابق ساری و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هنگام فوت در بیمارستان ساسان تهران بستری بود. آیت‌الله طبرسی از سال ۷۸ به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت. وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه ساری "به جهت بیماری و نبود توان جسمانی" استعفا کرده بود.

 

ارسال نظر