مهلت نام‌نویسی دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات تا فردا تمدید شد

معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت نام‌نویسی در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و گفت: متقاضیان تا فردا چهارم اسفندماه می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره از اعزام‌ها اقدام کنند.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری فارس، نام‌نویسی عتبات دانشگاهیان از ۲۷ بهمن آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی اولیه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مقرر شد تا روند نام‌نویسی تا سوم اسفندماه ادامه پیدا کند.

محسن مسلمی، معاون اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تمدید یک روزه نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات دانشگاهیان گفت: با توجه به استقبال دانشگاهیان در این دوره، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بیست‌ودومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات تا یک‌شنبه چهارم اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: در این دوره دانشگاهیان در قالب گروه‌های دختران دانشجو، پسران مجرد و متأهلین به عتبات اعزام می‌شوند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پنجم اسفندماه قرعه‌کشی از متقاضیان با توجه به اولویت‌های انتخابی انجام می‌شود و نتایج بر روی سایت لبیک قرار می‌گیرد.

اعزام کاروان‌های عتبات دانشجویی از ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود و ۲۷ فروردین‌ماه سال آینده به اتمام می‌رسد. در این دوره ۶ هزار نفر در قالب ۱۵۰ کاروان دانشجویی شامل ۱۱۰ کاروان هوایی و ۴۰ کاروان زمینی به عتبات مشرف خواهند شد.

در این دوره همچون دوره‌های گذشته تسهیلات بانکی به دانشگاهیان تعلق می‌گیرد؛ به طوری که به زائران کاروان‌های زمینی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به کاروان‌های هوایی ۳ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد.

سفر زائران کاروان‌های زمینی حدود ۹ روز و زائران کاروان‌های هوایی ۷ روز به طول می‌انجامد که تمام این کاروان‌ها سه روز در کربلا، سه روز در نجف و یک روز در کاظمین اسکان می‌یابند و زیارت دوره سامرا نیز برای کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای آشنایی با شرایط و نحوه ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان می‌توانند فیلم زیر را مشاهده کنند؛

 

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظر