اهانت به قرآن و پیامبر نشان از ناتوانی دشمنان اسلام است

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت قرآن سوزی در سوئد و اهانت به نبی خاتم (ص) در فرانسه را نشان دهنده ناتوانی دشمنان در مقابل منطق اسلام دانست و گفت: سردمداران کشورهای غربی اگر به فکر آبرو و شعارهای خود بودند، حتما این کار را تقبیح، محکوم و با عاملان آن برخورد می کردند.

به گزارش عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه و سازمان حج، قرآن سوزی در سوئد و اهانت به نبی خاتم (ص) در فرانسه را دو امتحان بد برای غرب در عنوان و آن را نشان دهنده عجز و ناتوانی آنها در مقابل منطق اسلام توصیف کرد.

وی اظهار داشت: آنها اگر در برابر اسلام استدلال، منطق و حکمت داشتند به مقابله برمی خواستند، قرآن سوزاندن و توهین به پیامبر رحمت(ص)، تلاش بیهوده و مذبوحانه است.

نواب افزود: غرب و سردمداران کشورهای غربی اگر به فکر آبروی خودشان بودند، حتما این لکه ننگ را از خود دور و این کار را تقبیح و محکوم می کردند و با افرادی که مذبوحانه به کتاب مبین حق و پیامبر رحمت جسارت و توهین کردند برخورد نموده و شعارها و ادعایشان را به اثبات می رساندند.

وی تصریح کرد: آنها ادعا می کنند، اهل منطق، گفت وگو، تفکر و تمدن هستند در حالیکه آنچه اتفاق می افتد از همه این مضامین ارزشمند بری است.

نواب همچنین عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را بی فایده دانست و گفت: این اقدام برد برای صهیونیست ها و باخت برای امارات است و جز ایجاد ناامنی و تنفر از امارات در جهان اسلام فایده دیگری ندارد و دست جنایتکاران صهیونیست را در امارات باز خواهد کرد، جنایتکارانی که خاک فلسطین را از صاحبانش غصب و فلسطینیان را آواره کرده اند.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین با گرامیداشت سالروز قیام خونین هفده شهریور، این واقعه را نقطه عطفی در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: کشتار 17 شهریور سال 1357 فاصله میان مردم و رژیم را عمیق تر کرد و در مقابل جان تازه ای به انقلابیون بخشید و اضمحلال حکومت ستم پیشه شاهنشاهی شدت گرفت.

ارسال نظر