فراخوان بنیاد قرآن برای تهیه "ادب نامه‌ قرآنی"

بنیاد قرآن در نظر دارد به مناسبت چهل سالگی، مجموعه مقالاتی را در حوزه‌ علوم و معارف قرآنی گردآوری و تدوین نموده و آن را در قالب ویژه نامه‌ای تحت عنوان ادب نامه‌ قرآنی منتشر سازد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایسنا،  موضوعات فراخوان مقاله شامل " علوم قرآنی"، "تفسیر" ،" علوم حدیث" " معارف قرآنی شامل (نظام سازی، تمدن سازی، سبک زندگی، نقش جوان در فرهنگ قرآنی) است.

در این فراخوان اعلام شده است که مقاله ارسالی نباید قبلا در نشریه‌ی دیگری به چاپ رسیده باشد. همچنین حجم مقاله ۷۵۰۰ کلمه (حدود ۲۵ صفحه نشریات علمی) فراتر نرود.

مقاله شامل عنوان، مقدمه بحث اصلی، نتیجه و کتابنامه باشد و  به شکل تایپ شده همراه با فایل آن در قالب فایل WORD یا زرنگار به نشانی ایمیل بنیاد قرآن به نشانی e.bonyad1359@gmail.com ارسال شود.

همچنین مشخصات کامل نویسنده، نام نویسنده، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، تاریخ ارسال، نشانی کامل پستی، پست الکترونیک و شماره تلفن همراه به همراه مقاله ارسال شود.

بر اساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ اعلام و بیان شده انتظار میرود عموم اساتید محترم حوزه و دانشگاه و صاحب نظران با ارسال مقالات خود این بنیاد را در پیشرفت و نشر فرهنگ قرآنی یاری فرمایند.

نشانی بنیاد قرآن تهران پاسداران خیابان ناطق نوری بوستان کتاب ورودی دوم طبقه دوم واحد ۱۳ است و ایمیل روابط عمومی: e.bonyad1359@gmail.com اعلام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر