تاجر آرژانتینی در بارگاه منور رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد

یک تاجر آرژانتینی با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش روز یکشنبه تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، این فرد آرژانتینی با نام "فابیان گارسیا" که پس از تشرف به دین اسلام، نام رضا را برای خود برگزیده است گفت: حدود سه سال است که در ایران مشغول تجارت هستم و در این مدت تا حدودی با فرهنگ این کشور و دین اسلام آشنا شدم.
وی افزود: در مدت حضورم در ایران با مشاهده رسم و آیین مردم این کشور جذب فرهنگ این ملت شدم و با مطالعه و کسب اطلاعاتی از دوستان ایرانی‌ خود، تصمیم گرفتم دین خود را تغییر داده و از مسیحیت به دین اسلام مشرف شوم.
این تازه مسلمان ادامه داد: از طریق یکی از دوستانم که مسوولیت یک مرکز اسلامی در کشور آرژانتین را بر عهده دارد و به تازگی به شهر مشهد سفر کرده برای نخستین بار به شهر مقدس مشهد مشرف شدم و در نخستین لحظات ورودم به بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) با دیدن گنبد نورانی و طلایی این بارگاه منور و صحن و سرای حرم، آرامش وصف ناپذیری وجودم را فرا گرفت و تصمیمم برای تشرف به این دین آسمانی جدی‌تر شد.
وی با بیان اینکه آرزوی درونی هر انسانی رسیدن به سعادت و خوشبختی است گفت: من دریافتم که این آروز را می‌توانم با تشرف به دین اسلام محقق کنم. در لحظه ادای شهادتین معنویتی سراسر وجودم را فرا گرفت که تا پیش از آن این احساس را تجربه نکرده بودم و در این لحظه، آرزو کردم که صلح و امنیت در جهان حاکم شود و هیچگونه جنگی در دنیا اتفاق نیفتد.
وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق نصیبم شده تا در فضای روحانی این بارگاه قرار گرفتم و احساسی توام با امنیت و آرامش می‌کنم. قرآن مجید همواره راهنمای زندگی من است و اعتقاد دارم تمام مشکلات من با توسل به این کتاب آسمانی و توکل به خدا رفع خواهد شد.

 

ارسال نظر