فعالیت ۶۶۰ موسسه قرآنی به حالت تعلیق درآمد

مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: ویروس کرونا ضربه مهلکی به موسسات قرآنی وارد آورده به گونه‌ای که فعالیت ۶۶۰ موسسه به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش تیتر عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد انجم شعاع روز چهارشنبه در نخستین نشست خبری اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت، گفت: پس از شیوع ویروس کرونا انحلال بیش از ۶۶۰ موسسه قرآنی طی حدود یک سال گذشته اعلام شد و در شرایطی اتحادیه مدغم موسسات قرآنی شکل گرفت که این موسسات تعلیق فعالیت های خود را دریافت کرده بودند در حالی که اتحادیه باید برای ارتقاء فعالیت های موسسه کار خود را آغاز می کرد. 

وی دلیل تعطیلی این موسسات را تامین نکردن هزینه ها دانست و گفت: در گذشته مشکلی به عنوان اسکان موسسات را نداشتیم ولی اکنون تجهیزات موسسات قرآنی در انبارها نگهداری می شود، به امید روزی که فعالیت این موسسات دوباره از سر گرفته شود. مشکل دیگر این است که موسسات توانمندی کافی برای تولید مطالب چندرسانه ای و حضور در فضای مجازی را در دوران شیوع ویروس کرونا نداشتند و ما پلتفرم های آموزشی هم نداشتیم و ۱۰ ماه طول کشید تا دستگاه های متولی بتوانند کارهایی را در این زمینه ارائه دهند.

ادامه دارد...

 

ارسال نظر