دستگیری متهم به قتل معاون حرم امامزاده صالح (ع)

متهم به قتل معاون فرهنگی مجموعه حرم امامزاده صالح (ع) دستگیر شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایسنا، ساعت صبح یکشنبه ۹ خرداد ماموران کلانتری تجریش در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های شمال پایتخت قرار گرفتند. پس از اعلام این حادثه ماموران راهی محل شدند و با بدن نیمه‌جان مردی جوان مواجه شدند. مرد جوان که از ناحیه شکم با شلیک گلوله زخمی شده بود به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما دقایقی بعد جان خود را از دست داد.

با اعلام گزارش، بازپرس کشیک قتل پایتخت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت و تشخیص هویت راهی محل شدند.

در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد مقتول مهندس طاهری معاون فرهنگی آستان امامزاده صالح (ع) است که از سوی فردی ناشناس با اصابت گلوله به شکمش به قتل رسیده است.

در بررسی میدانی سه پوکه کشف شد که نشان می‌داد متهم سه گلوله به سمت مهندس جوان تیراندازی کرده و دو تیر به او اصابت کرده است.

با بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه مشخص شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را  بدست داشت در مقابل خانه مهندس جوان به کمین ایستاده بود. قاتل به محض خروج مقتول با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و سوار بر خودرو متواری شده بود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تحقیقات برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، عصر ۱۱ خرداد و سه روز پس از این جنایت قاتل را دستگیر کردند.

در تحقیقات صورت‌گرفته متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلافات شخصی عنوان کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر