احیای شب عاشورا در رادیو قرآن

محفل عاشورایی عنوان برنامه ای است که شبکه رادیویی قرآن در بامداد عاشورا به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش روز سه شنبه عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ، بامداد پنجشنبه در سالروز شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و همزمان با عاشورای حسینی، محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع المهدی (عج) واقع در شهر ری با حضور اساتید و قاریان مشهور و بین‌المللی کشور برگزار می شود و در این محفل طبق برنامه های هر ساله علاوه بر تلاوت قرآن، به ذکر مصیبت سید الشهدا (ع) نیز پرداخته خواهد شد.

این برنامه کاری از گروه اطلاع رسانی شبکه رادیویی قرآن به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و گویندگی نیما غفارزاده است که بامداد پنجشنبه ۲۸ مرداد ماه از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۴ به صورت زنده و مستقیم تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت روز جهانی مسجد
ویژه برنامه محراب کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که شنبه ۳۰ مرداد ماه به مناسبت روز جهانی مسجد به روی آنتن می‌رود.

بیست و یکم اوت هر سال مصادف با ۳۱ مرداد روز جهانی مساجد نامگذاری شده است. در سال ۱۳۴۸ در چنین روزی مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شد.

به همین مناسبت شبکه رادیویی قرآن ویژه برنامه ای را برای بزرگداشت این روز بزرگ و با موضوع اهمیت و جایگاه مساجد و کارکرد های مسجد طراز اسلامی تدارک دیده است که روز شنبه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

برنامه محراب کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی با اجرای کارشناسی محسن حبیبی و کارشناسی حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده ساعت ۲۱ شنبه به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه رادیویی قران موج fm ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش خواهد شد.​

ارسال نظر